اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

ملت ایران از هیچ تهدید و تحریمی نمی‌هراسند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: امروز ایران در اوج قدرت است و از هیچ تهدید و تحریمی نمی‏هراسند.

ملت ایران از هیچ تهدید و تحریمی نمی‌هراسند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی استادحسینی پیش از ظهر امروز در اجتماع بسیجیان شهر کلاته‏خیج شاهرود اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه، دندان طمع دشمنان را شکست و چشم آنها را کور کرد.

وی افزود: همه آحاد مردم با حضوری پررنگ و کم‏نظیر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و به دشمنان گفتند که ما همه در کنار انقلاب و گوش به فرمان رهبر خود آماده دفاع از این انقلاب و میهنمان هستیم.

استادحسینی ادامه داد: این حضور پرشور رعشه و ترس بر پیکره استکبار ایجاد کرد و دست دشمنان به منزله شکست بالا رفت و آنها را در شوک عمیقی تا چند هفته فرو خواهد برد.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در پای صندوق‏های رأی به لطف خداوند تیر خلاص دیگری بر پیکره دشمنان خواهد نشاند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به انتخاب افراد صالح گفت: با شناخت کامل و افکاری باز به افراد صالح و وارسته رأی بدهیم تا بتوانیم در صحنه انقلاب، بار دیگر خوش بدرخشیم.

استادحسینی افزود: امروز کشور اسلامی ایران در اوج قدرت است و از هیچ تهدید و تحریمی نمی‏هراسند و هر تحریم و تهدیدی خود استواری و عزت مردم را به ظهور می‏رساند.

وی گفت: ابرقدرتی ایران را دشمنان فهمیده‏اند و می‏دانند ملت ایران هرگز تن به ظلم و ستم نخواهد داد و با تمام توان و تلاش راه خود را در سربلندی و افتخار ادامه می‏دهد.

این گردهمایی سیاسی با حضور بسیجیان پایگاه‏های ولی‏عصر(عج) و راضیه شهر کلاته خیج در حسینیه اعظم این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول