اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهمانپرست:

ایران قدرت موثر منطقه است / صهیونیست‌ها در پی انحراف افکار عمومی جهان هستند

خبرگزاری فارس: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: صهیونیست‌ها با انجام اقدامات تروریستی در آمریکا، گرجستان، هند و اخیرا تایلند آن‌ها را به ایران نسبت می‌دهند و با این کارها می‌خواهند افکار عمومی جهان را نسبت به ایران منحرف کنند.

ایران قدرت موثر منطقه است / صهیونیست‌ها در پی انحراف افکار عمومی جهان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رامین مهمانپرست صبح امروز در جمع کارکنان منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر اظهار داشت: کشورهایی که سعی بر سلطه بر جهان را داشتند غافل از این هستند که عمق بینش سیاسی مردم ایران در تفکرات سطحی آن‌ها نمی‌گنجد و ملت و مردم ایران در سایه ترورهای اوائل انقلاب، جنگ هشت ساله، تحریم‌ها و تهدیدهای متنوع نه تنها از حرکت باز نمی‌ایستد بلکه با انگیزه‌ای قوی‌تر و مصمم‌تر برای رسیدن به اقتدار و سربلندی و استقلال گام بر می‌دارد.

مهمانپرست بیان کرد: بنابراین هر چه از پیروزی انقلاب گذشته فتنه‌ها و کارشکنی‌ها بیشتر شده اما رهبری خردمندانه و بصیرت مردم موجب شده دشمنان از توطئه‌های خود هر روز بیشتر ناامید شوند.

وی اضافه کرد: اگر کشور ما برای سلطه‌گران هیچ خطری ندارد دلیلی نداشت این همه کارشکنی علیه کشورمان انجام دهند، آن‌ها به خوبی می‌دانند که ایران اسلامی هر روز قوی‌تر می‌شود و کشورهای دیگر نیز اقتدار و عزت ایران را الگوی خود قرار داده‌اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: سلطه‌گران می‌خواهند دیگر کشورها را بترسانند که اگر بخواهند نظام مستقل داشته باشند آن‌ها چنین مشکلاتی را برای آن‌ها به وجود می‌آورند، ولی بیداری اسلامی همه توطئه‌های آن‌ها را بر ملا کرد و پیام انقلاب به دیگر کشورها رسید که می‌توان به توسعه و پیشرفت رسید و آن‌ها هیچ کاری نمی‌توانند بکنند.

مهمانپرست اضافه کرد: آن‌ها به خوبی می‌دانند که منشأ بیداری اسلامی اخیر انقلاب اسلامی ایران بوده است و وقتی می‌بینند دیکتاتوری‌های مورد حمایت آن‌ها یکی یکی برکنار می‌شوند هر روز بیشتر احساس خطر می‌کنند.

وی یادآور شد: نمونه بارز آن دولت حسنی مبارک بود که بیشترین حمایت‌ها را از رژیم صهیونیستی داشت، دیدیم چطور مورد تنفر ملت مصر قرار گرفت و الان چه انزجاری در افکار عمومی ملت مصر از رژیم صهیونیستی ایجاد شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: انقلاب اسلامی به قدرتی موثر در سطح منطقه و بین‌الملل تبدیل شده و با هزینه بسیار آرمان‌ها و ارزش‌ها رهبری بیداری اخیر را بر عهده گرفته است.

مهمانپرست بیان کرد: صهیونیست‌ها با انجام اقدامات تروریستی در آمریکا، گرجستان، هند و اخیرا تایلند آن‌ها را به ایران نسبت می‌دهند و با این کارها می‌خواهند افکار عمومی جهان را نسبت به ایران منحرف کنند.

وی گفت: از طرف دیگر با جهت‌گیری بی‌سابقه در ارائه گزارش‌هایی از فعالیت‌های هسته‌ای ایران و جوسازی علیه حقوق بشر در ایران در حالی که خود آنان عامل کارهای تروریستی در ایران و پرورش تروریست در منطقه هستند می‌خواهند جلوی پیشرفت‌های ایران را بگیرند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: البته باید گفت انقلاب اسلامی و ایران اسلامی تا زمانی که بتواند سه محور اصلی وحدت و انسجام داخلی، تبعیت محض از مقام معظم رهبری و متوسل شدن و یادآوری همواره آرمان‌ها و ارزش‌های الهی و اسلامی انقلاب را اساس کار خود قرار دهد هیچ قدرتی نمی‌تواند کوچکترین اختلال و خطر را برای توسعه و پیشرفت ایران ایجاد کند.

مهمانپرست بیان کرد: بنابراین اگر ملت ما یکپارچه و واحد به دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلاب بپردازد همه دسیسه‌ها برملا می‌شود همانطور که راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال مصداق بارز این صحبت است.

وی ادامه داد: اگر از اصول انقلاب و استقلال سیاسی و اقتصادی کشورمان حمایت یکپارچه و جانانه کنیم آمریکا و متحدان غربی‌اش نمی‌توانند هیچ عملیاتی علیه ایران انجام دهند زیرا اقدام هرگونه عمل شتابزده و بدون تامل هزینه‌های سنگینی به آن‌ها وارد می‌کند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول