اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بخش خصوصی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را یاری کند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به راه‌اندازی آزمایشگاه مواد غذایی در این استان گفت: با توجه به هزینه‌های بالای تجهیزات این آزمایشگاه لازم است بخش خصوصی در این زمینه با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همکاری کند.

بخش خصوصی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را یاری کند

اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و افزایش میزان خرید آحاد مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد انتظار می‌رود متولیان امر نظارت مستمر و دقیقی بر قیمت انواع کالاها و خدمات در این استان داشته باشند و برای کنترل هر چه بیشتر بازار و تامین مایحتاج مورد نیاز مردم و گردشگران از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: مقدمات لازم برای راه‌اندازی آزمایشگاه بررسی مواد غذایی در استان فراهم شده که انتظار می‌رود بخش خصوصی در این زمینه مشارکت لازم را با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج داشته باشد.

نیکزاد ابراز داشت: طبق بررسی‌های انجام شده از سوی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد هزینه خرید دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز برای آزمایشگاه مواد غذایی این استان حدود یک‌میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: یکی از وظایف اصلی این آزمایشگاه بررسی مواد غذایی قاچاق کشف شده در کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ وجود یا نبود انواع بیماری‌ها است تا هنگام فروش آن‌ها هیچگونه مشکلی برای مردم استان به‌وجود نیاید و این امر هم‌اکنون در استان‌های همجوار از قبیل استان فارس انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این آزمایشگاه در کهگیلویه و بویراحمد امری ضروری است، عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای راه‌اندازی آن همکاری و تعامل لازم را با یکدیگر داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به راه‌اندازی آزمایشگاه مواد غذایی در این استان تاکید کرد: با توجه به هزینه‌های بالای تجهیزات این آزمایشگاه لازم است بخش خصوصی در این زمینه با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همکاری کند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول