اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز صورت گرفت

بازدید معاون وزیر اقتصاد از چند پروژه بخش خصوصی اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون وزیر اقتصاد و دارایی پیش از ظهر امروز از چند پروژه بخش خصوصی استان اصفهان بازدید کرد.

بازدید معاون وزیر اقتصاد از چند پروژه بخش خصوصی اصفهان

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بهروز علیشیری معاون وزیر اقتصاد و دارایی در جریان سفر خود به اصفهان و بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان از چند پروژه شاخص بخش خصوصی که با هزینه بخش خصوصی به ثمر نشسته بود بازدید کرد.

از مهم‌ترین این پروژه‌ها بازدید از شرکت خمیر و کاغذ اترک (طرح دوبلکس)، فولاد مبارکه و پروژه‌های پرستیژلند سیتی سنتر است.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی در جریان بازدید از پروژه پرستیژلند که به عنوان بزرگ‌ترین مرکز خدمات ملی و تجاری خاورمیانه و یکی از برترین مراکز تجاری جهان است، اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای کشور باید بدون اتکا به بودجه نفت اجرا شوند و تمامی مدیران استانی موظفند به سمت شرایط مالی جدید برای سرمایه‌گذاری گام بردارند.

وی تصریح کرد: استانداران هیچ وظیفه‌ای جز خدمت به بخش سرمایه‌گذاری خصوصی در زمینه اقتصاد ندارند و باید در راستای توسعه‌یافتگی و برطرف شدن مشکلات و موانع سرمایه‌گذاری حرکت کنند.

علیشیری اضافه کرد: استانداران باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود یک انقلاب رفتاری و مدل‌سازی در بخش کار و توسعه کشور به وجود آورند.

وی تاکید کرد: امروز از طرح‌هایی بازدید کردم که میزان سرمایه‌گذاری در آنها برابر با بودجه عمرانی یک سال استان اصفهان بود که این موضوع مؤید فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول