اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری میراث فرهنگی فارس:

گردشگری نیازمند تعامل بخش خصوصی و دولتی است

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی استان فارس گفت: رونق گردشگری نیازمند تعامل بخش خصوصی و دولتی است.

گردشگری نیازمند تعامل بخش خصوصی و دولتی است

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهران سوخکیان شنبه‌شب در ادامه سلسله نشست‌های مباحث گردشگری اظهار داشت: برای رونق گردشگری به تعامل متقابل بخش دولتی و خصوصی نیازمندیم.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی فارس بیان کرد: در شرایطی می‌توانیم از وضعیت بحرانی در صنعت گردشگری خارج شویم که ظرفیت‌های هر دو بخش دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار گیرند.

وی با بیان اینکه به دنبال گردشگر تفریحی نیستیم بلکه هدف ما جذب گردشگر فرهنگی است، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح و دقیق بستری فراهم شود تا با حضور گردشگران فرهنگی خروجی صنعت گردشگری ما علاوه بر منفعت اقتصادی منفعت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز داشته باشد.

سوخکیان ادامه داد: نقش منابع انسانی در توسعه گردشگری حائز اهمیت است و ارتقای دانش منابع انسانی و آموزش‌های مداوم یک سرمایه‌گذاری جدی برای رونق گردشگری است.

وی بیان کرد: تمام سرمایه‌گذاران بخش گردشگری و مالکان تأسیسات گردشگری اتفاق‌نظر دارند که نقش منابع انسانی برای تحول گردشگری نقشی حیاتی است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی فارس تصریح کرد: در حال حاضر آمار اشغال واحدهای اقامتی ما کاهش یافته چراکه صنعت گردشگری صنعتی حساس و شکننده است.

وی تصریح کرد: با همدلی و تلاش بیشتر می‌توانیم به افق درخشانی برسیم.

به گزارش فارس، سلسله نشست‌های مباحث گردشگری با موضوع فروش و بازرگانی در تأسیسات و مؤسسات گردشگری با سخنرانی کامران صحت در شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/آ30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول