اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شاهکار مدیریتی در ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردبیل گفت: ‌شاهکار مدیریتی در کشورمان این است که یک مدیر تمام توان و همت خود را برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و ایجاد فرصت‌های کار، تولید و اشتغال بیشتر به کار گرفته و صرف این امر کند.

جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شاهکار مدیریتی در ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح چندین طرح عمرانی و خدماتی در نمین با یادآوری این‌که مدیریت در نظام اسلامی ارزش و جایگاه برتر دارد، اظهار داشت: ‌آن چه به این مدیریت و ساحه ارزشمند ارج و قرب می‌دهد، خلوص مدیران در عرصه اجرا و کفایت آنها در انجام اهداف و برنامه‌های زیرساختی است.

وی با بیان این‌که مردم با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب به خوبی پیشرفت‌ها و توسعه را در ایران لمس می‌کنند، افزود: مردم با حضور آگاهانه خود در تمام صحنه‌های اجتماعی، فرهنگی و بخش‌های دیگر همراهی و هم‌قدمی خود را با نظام اسلامی نشان دادند و امروز در عرصه مدیریت و پیشبرد کارها این وظیفه کارگزاران نظام اسلامی است که خادمی صدیق و خدمتگزاری شایسته برای مردم باشند.

عاملی نیاز اصلی امروز مردم را آرامش، امنیت و ایجاد بسترهای اشتغال و توسعه اقتصادی به همراه تأمین فضای معنوی در کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم ما بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن صلابت و اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند و پاسخی دندان‌شکن به تمام تحرکات اخیر استکبار جهانی می‌دهند.

به گزارش فارس، در مراسم یادواره شهدای شهرستان نمین استاندار اردبیل نیز در سخنانی با قدردانی از عزت و مقام شهدا و ایجاد ثبات و امنیت در سایه خون آنها و ایستادگی خانواده‌های ایثارگران و شهدا تصریح کرد:‌ آن چه در نظام اسلامی باید مورد همت و توجه قرار گیرد حفظ پایه‌ها، اصول و مبانی انقلاب است که هرگز نباید دچار انحراف و خدشه شود.

سید حسین صابری بزرگ‌ترین افتخار امروز کشورمان را قطع وابستگی از نظام‌های سلطه و بیگانه توصیف کرد و ادامه داد: دشمن امروز با شیطنت‌ها و برخی تحرکات غیرانسانی تلاش می‌کند سرمایه‌های ارزشمند ما را زیر سئوال ببرد اما هرگز اجازه نمی‌دهیم این اتفاق نامیمون رخ دهد.

وی تمام هجمه‌های دشمن را برای شکستن مرز اعتقادی و باورهای دینی و مکتبی توصیف کرد و گفت: همان‌گونه که در سه دهه گذشته تیر دشمن به سنگ خورده است در دو صحنه پیش رو 22 بهمن و انتخابات دشمن ما بیش از گذشته منزوی‌تر و ترسوتر می‌شود.

صابری امنیت، اقتدار و بالندگی واقعی کشورمان را در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها مدیون خون شهدا دانست و بر تداوم راه عزت‌بخش ایران اسلامی تاکید کرد.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل همچنین در مراسم افتتاح چندین طرح تولیدی در نمین با بیان این‌که امروز صنعت ساختمان ما وابسته به تأمین مصالح خوب و مقاوم است به قرار گرفتن کشورمان در لیست 10 کشور حادثه‌خیز اشاره کرد و افزود: هر چه قدر برای تأمین مصالح سبک و مقاوم جهت استحکام بناها و ساختمان‌ها تلاش کنیم، همچنان جای تلاش بیشتر وجود دارد.

وی همچنین در مراسم بهره‌برداری از گازرسانی به روستاهای نمین اهالی را به بهینه مصرف کردن انرژی و رعایت موازین خطرآفرین برای کاهش خطرات مصرف گاز دعوت کرد و خواستار صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی در منازل شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول