اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان خبر داد

آمادگی بخش خصوصی برای برپایی نمایشگاه‌های دائمی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: بخش خصوصی آماده سرمایه‌گذاری برای برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی دائمی است و در صورت موافقت شهرداری و شورای شهر فضای "بیرم‌آباد" مناسبت‌ترین مکان است.

آمادگی بخش خصوصی برای برپایی نمایشگاه‌های دائمی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: رویکرد همه آزادیخواهان دنیا به سمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سعیدی، جنبش‌های عدالت‌خواهانه در جهان از جمله در 60 شهر امریکا را گواه تحقق اهداف امام راحل در رسیدن پیام انقلاب به جهانیان دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب روزبه‌روز به اهداف خود که مهم‌ترین آن بسترسازی برای تحقق عدالت واقعی و آماده‌سازی برای ظهور است، نزدیک‌تر می‌شود.

وی گفت: اوج نکوداشت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی در حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن است و تلاش رسانه‌ها در تبیین اهمیت این روز و ایجاد بستر حضور پرشور و با صلابت ملت فهیم ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سعیدی با اشاره به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آنچه از جامعه اسلامی و دوست‌داران نظام انتظار می‌رود، این است که با حضور حداکثری خود دشمن را به عقب‌نشینی بیشتر وادار کنند، افزود: آنچه طی 33 سال انقلاب توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده، حضور قاطبه ملت در میدان‌های دفاع از انقلاب اسلامی بوده است.

وی با اشاره به رقابت شدید انتخاباتی در این دوره از انتخابات مجلس عنوان کرد: رقابت باید میان دوست‌داران انقلاب و نظام باشد، زیرا در غیر این صورت ورود افرادی غیر از این طیف به عرصه انتخابات به جای خدمت به نظام زحمت ایجاد می‌کنند.

سعیدی با تأکید بر اینکه کسانی باید به صحنه رقابت انتخاباتی ورود کنند که به دنبال اعتلای نظام، عزتمندی، تأثیرگذاری مفاهیم و اندیشه‌های امام و ولایت باشند، ابراز داشت: با توجه به رقابت سنگین انتخاباتی امسال، تلاش رسانه‌ها به شور و نشاط فضای آن کمک ویژه‌ای می‌‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به انتخابات 12 اسفند و حضور حداکثری ملت ایران بیان داشت: باید در میان افرادی که برخوردار از صلاحیت‌های اولیه هستند، بررسی کرد تا کسی را که وجودش برای نظام مفید است، برگزید، زیرا انتخاب اصلح از ضرورت‌هاست.

*نماینده مجلس متعلق به همه کشور است

سعیدی با اشاره به اینکه نماینده مجلس متعلق به همه کشور است و باید بر اقتدار، عزتمندی و تعالی جمهوری اسلامی و نیل نظام به اهداف عالیه پافشاری داشته باشد، تصریح کرد: اگر چنین شد، دیگر مسائل حاشیه‌ای و ... فاقد جایگاه است و چنین مجلسی سقوط نمی‌کند.

وی نخستین و اصلی‌ترین رسالت نماینده مجلس را توجه به مصالح کلان کشور و در نظر گرفتن منافع ملی خواند و ابراز داشت: اهمیت این موضوع به اندازه‌ای است که ما معتقد هستیم، رفع چالش‌ها و ضعف‌های حوزه انتخابیه نماینده باید در اولویت‌های بعدی باشد.

مدیرکل ارشاد کرمان مصالح نظام و حفظ آن را از امور مهم در شرایط فعلی خواند و افزود: تحکیم وحدت ملی، توجه به ارزش‌ها و بنیان‌های نظام و مبانی ارزشی بسیار مهم است و چنانچه نماینده‌ای وعده و وعید مطرح کند، این نماینده برای مجلس، نظام، مردم و حتی حوزه انتخابیه خود سودمند نیست.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای از نامزدهای انتخاباتی از هم‌اکنون برای خود کابینه تشکیل داده و دم از قوم‌گرایی و ... می‌زنند، آن را دروغ و کذب محض خواند و اظهار داشت: چنین افرادی تضمین‌کننده منافع نظام و حوزه انتخابی خود نیستند.

سعیدی، لزوم معرفی توانمندی و ارائه برنامه‌ها و اهدافی که از ورود به عرصه خدمتگزاری مدنظر است از سوی کاندیداها را مورد تأکید قرار داد و گفت: نامزدهای انتخاباتی باید به دنبال تحکیم دوستی، محبت، مودت و وحدت در جامعه باشند.

*بخش خصوصی آماده سرمایه‌گذاری برای برپایی نمایشگاه‌های دائمی فرهنگی است

وی با اشاره به سلامت مجلس خاطرنشان کرد: یکی از وجوه سلامت مجلس نظارت محسوب می‌شود و نظارت این است که اوضاع باید بر محور قاعده و قانون و محاسبه مطلوب پیش برود و دستگاه نظارت به دنبال مچ‌گیری نیست، زیرا نقش او بهداشتی است.

سعیدی افزود: اگر کسی با اندیشه اصلاح و اصلاح‌گری که ریشه اعتقادی و مبنای مسیر است، وارد مجلس شود، چنین مجلسی می‌تواند از بروز عارضه‌ها پیشگیری کند، زیرا مصالح کلان نظام را مدنظر دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان مجلس قوی را برآمده از فکر و اندیشه آرمانی، دینی و توجه به کلان کشور، اهداف نظام و اعتلای آن عنوان کرد.

وی با اشاره به کثرت نمایشگاه‌های برگزار شده طی سال آیا مکانی دائمی برای نمایشگاه‌های فرهنگی مدنظر است، اذعان داشت: بخش خصوصی آماده سرمایه‌گذاری برای این امر تا سقف 10 میلیارد ریال است و در صورت موافقت شهرداری و شورای شهر فضای "بیرم‌آباد" که در حال حاضر مناسبت‌ترین مکان برای این موضوع است، اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام/ح10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول