اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رشت خبر داد

واگذاری 23 پروژه رشت به بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: شهردار رشت از آمادگی واگذاری 23 پروژه این شهر با میزان سهم آورده حدود پنج هزار میلیارد تومان به بخش خصوصی خبر داد.

واگذاری 23 پروژه رشت به بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود فریدونی عصر امروز در همایش یک‌روزه فرصت‌های سرمایه‌گذاری این شهر، اظهار داشت: با توجه به ارتقای جایگاه شهر رشت در ساختار برنامه‌ای و اقتصادی کشور و وجود زمینه‌های مطلوب سرمایه‌گذاری این همایش در سطح ملی در دانشگاه گیلان برگزار شد.

وی، آشنایی سرمایه‌گذاران با فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر رشت، مذاکره با سرمایه‌گذاران و عقد تفاهمنامه و همچنین ایجاد تعامل و یکپارچگی سازنده بین دستگاه‌های استانی را از مهم‌ترین اهداف برپایی این همایش برشمرد.

شهردار رشت با اشاره به محورهای همایش مذکور گفت: سرمایه‌گذاری خارجی، فضای کسب و کار، مزیت‌های نسبی و رقابتی، دولت و سرمایه‌گذاری، ریسک و امنیت سرمایه‌گذاری، سازمان‌های پولی و مالی بین‌المللی و انتظارات سرمایه‌گذار از جمله محورهای این همایش هستند.

وی، سرمایه اجتماعی و انسانی، سرمایه‌گذاری و توسعه، تامین مالی، چالش‌های قانونی و حقوقی، کارآفرینی و بهره‌وری و … را از دیگر محورهای همایش عنوان کرد.

فریدونی با اشاره به همکاری دانشگاه گیلان و شهرداری رشت در حوزه آماده کردن طرح‌های توجیهی پروژه‌های شهرداری رشت به بخش خصوصی از آمادگی واگذاری اجرای 23 پروژه این شهر با میزان سهم آورده 4 تا 5 هزار میلیارد تومان خبر داد.

وی، اذعان داشت: برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های عمرانی، رفاهی و تفریحی رشت مصمم هستیم.

این مسئول، ایجاد زمینه مناسب برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کلانشهر رشت و عملی شدن حضور سرمایه‌گذاران را از رویکرد این همایش عنوان کرد.

شهردار رشت، با اشاره به به ارتقای جایگاه این شهر در ساختار برنامه  اقتصادی کشور و وجود زمینه‌های مطلوب سرمایه‌گذاری تصریح کرد:  شهرداری و شورای اسلامی رشت با همکاری دانشگاه گیلان تعامل سازنده و فعال با صاحبان سرمایه را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش فارس، در حاشیه این همایش یک‌روزه تفاهمنامه اجرایی پل غیرهمسطح کابلی مصلی رشت، احداث فروشگاه بزرگ و پروژه ITS هوشمندی ناوگان حمل و نقل شهر رشت با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی منعقد شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول