اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون

151 درصد از تعهد اشتغال اصفهان محقق شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعهد اشتغال استان در بخش مسکن و غیر مسکن 151 درصد تحقق یافته است.

151 درصد از تعهد اشتغال اصفهان محقق شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلام‌علی قادری ظهر امروز در جلسه کار‌گروه کار و اشتغال استان اظهار داشت: تعهد اشتغال استان در سال جاری 186 هزار نفر بوده است که در حال حاضر درصد بالایی از این تعهدات در سطح استان محقق شده است.

وی به تعهدات استان در بخش مسکن و غیر مسکن اشاره کرد و افزود: تعهد استان در سال جاری در بخش مسکن از 73 هزار نفر 190 هزار نفر و معادل 60 درصد و در بخش غیر مسکن نیز از 112 هزار نفر 80 درصد آن تحقق یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعهد اشتغال استان در بخش مسکن و غیر مسکن 151 درصد تحقق یافته است و اصفهان از استان‌های فعال در این زمینه محسوب می‌شود.

وی به ضرورت توسعه مشاغل خانگی در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا‌کنون حدود 40 هزار مجوز برای طرح مشاغل خانگی در سطح استان صادر شده است و طرح‌های خود‌اشتغالی باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

قادری با اشاره به اینکه تعهدات استان در این اشتغال باید به صورت صد درصد محقق شود، تأکید کرد: تحقق این موضوع به تلاش تمامی مسئولان و فرمانداران موجود در سطح استان نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه طی ماه‌های گذشته تلاش‌های بسیاری در راستای خود‌اشتغالی و توسعه مشاغل خانگی در سطح استان صورت گرفته است، اضافه کرد: در حال حاضر بالغ بر 34 هزار طرح مشاغل خانگی موجود در سطح استان به بانک معرفی شده است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول