اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید آقای گل لیگ برتر از دفتر خبرگزاری فارس در جنوب خوزستان

فونیکه‌سی: اولویتم ماندن در تیم صنعت‌نفت است

خبرگزاری فارس: مهاجم مالیایی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: با وجود پیشنهادهایی که از تیم‌های خارجی دارم، اولویت اصلی من ماندن در تیم صنعت‌نفت آبادان است.

فونیکه‌سی: اولویتم ماندن در تیم صنعت‌نفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مهاجم 17 گله تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان دقایقی پیش از دفتر خبرگزاری فارس در جنوب خوزستان دیدن کرد.

فونیکه‌سی ضمن بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در آبادان با خبرنگار این دفتر به گفت‌وگو پرداخت.

آقای گل فعلی لیگ برتر ایران در این گفت‌و گو ضمن علاقمندی‌اش به آبادان اظهار کرد: به بودن در آبادان عادت کرده و با توجه به مسلمان بودنم در این شهر احساس راحتی می‌کنم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: با چند پیشنهاد مختلف از کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس مواجه بوده که البته اولویت نخست من در فصل آینده بازی کردن در تیم صنعت‌نفت آبادان است.

فونیکه‌سی در ادامه از شرایط فعلی لیگ برتر ایران گفت و افزود: امتیاز تیم‌ها به یکدیگر بسیار نزدیک شده و این موضوع کار را مشکل می‌کند ولی با تلاش بازیکنان تیم فوتبال صنعت‌نفت، در لیگ برتر ماندگار می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم در بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر جاری، سپاهان اصفهان از شرایط مناسبی برای کسب عنوان قهرمان برخوردار بوده و بعد از این تیم باید شانس زیادی را برای استقلال قائل شد.

مهاجم مالیایی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان تصریح کرد: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز شخصیت و بزرگی یک تیم قهرمان را دارا نبوده و من شانس اندکی را برای اول شدن این مجموعه در لیگ فعلی قائل هستم.

شرح کامل و تفصیلی این گفت‌وگو را در روزهای آینده بخوانید.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول