اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست میراث فرهنگی کردستان خبر داد

تصویب 21 طرح اشتغالزایی در کار گروه اشتغال کردستان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان از تصو یب تعداد 21 طرح اشتغالزایی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کردستان خبر داد.

تصویب 21 طرح اشتغالزایی در کار گروه اشتغال کردستان

امیر الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: این طرح‌های مصوب شده از محل بنگاه‌های اقتصادی و زودبازده به بانک برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند که برای 276 نفر ایجاد شغل می‌کنند.

وی احداث مجتمع اقامتی تفریحی و گردشگری شهرستان مریوان که 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد را یکی از طرح‌ها عنوان کرد و افزود: تجهیز و توسعه غذاخوری رضایی در مسیر سنندج دیواندره، تجهیز و توسعه موسسه آموزش گردشگری افق در سنندج، احداث هتل 5 ستاره لاله با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در سنندج، احداث مجتمع بین‌راهی اسپینوزا با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در مسیر سنندج سقز و احداث کمپینگ بام در سنندج با 80 درصد پیشرفت فیزیکی را از دیگر طرح‌های مصوب نام برد.

الهی توسعه و تجهیز مجتمع بین‌راهی سنندج صلوات‌آباد که تکمیل شده، احداث مجموعه پارک آبی سنندج در شهرک بهاران با 25 درصد پیشرفت فیزیکی، توسعه و تجهیز مهمان‌پذیر آرام در شهرستان کامیاران، احداث هتل 2 ستاره شار شهرستان بانه با 80 درصد پیشرفت فیزیکی، مهمان‌پذیر باران در شهرستان بانه با 90 درصد پیشرفت فیزیکی و احداث هتل آپارتمان 1 ستاره بانه با 40 درصد پیشرفت فیزیکی را از دیگر طرح‌های مصوب در کارگروه اشتغال عنوان کرد.

به گفته وی با توجه به گردشگرپذیر بودن استان این طرح‌ها از اهمیت قابل توجهی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری محسوب می‌شوند.

احداث هتل 4 ستاره لاله بانه با 70 درصد پیشرفت فیزیکی، احداث مجتمع اقامتی و گردشگری و هتل 3 ستاره و یک ستاره و مهمان‌پذیر میدیا در شهرستان سقز با 40 درصد پیشرفت فیزیکی، احداث مجتمع‌های بین‌راهی در مسیر بیجار زنجان و سقز بوکان با 30 درصد پیشرفت فیزیکی و توسعه و تجهیز هتل آپارتمان در شهرستان بیجار با 85 درصد پیشرفت فیزیکی، احداث مجتمع اقامتی و تفریحی گردشگری در شهرستان بیجار و احداث هتل 2 ستاره ریبوار دهگلان از دیگر طرح‌های مصوب در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری کردستان هستند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول