اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی گلستان خبر داد

عرضه توانایی‎های نظام علمی ـ کاربردی گلستان در نمایشگاه اشتغال

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی واحد استانی گلستان گفت: در نمایشگاه اشتغال توانایی‎های نظام علمی و کاربردی استان عرضه می‎شود.

عرضه توانایی‎های نظام علمی ـ کاربردی گلستان در نمایشگاه اشتغال

حسن خان‎احمدی در حاشیه نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: دانشگاه علمی ـ کاربردی به عنوان یک دانشگاه کارآفرین نامگذاری شده است و هدف اصلی در این دانشگاه ایجاد شغل است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت اشتغال در استان گلستان چندان مطلوب نیست، اذعان کرد: برای توسعه فرهنگ کارآفرینی از دو سال پیش این دانشگاه همکاری را با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار قرار داد و کارشناسان اداره کل تعاون برای نهادینه ساختن این فرهنگ در بین دانشجویان، هر هفته در مراکز علمی ـ کاربردی حضور پیدا می‎کنند.

خان‎احمدی با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی بیان کرد: هدف از این نمایشگاه تربیت دانشجویان و بالابردن اعتماد به نفس برای استفاده بهتر از فرصت‎های پیش رو است.

رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی واحد استانی گلستان یادآور شد: اگر دانشجویان اعتماد به نفس را به دست آورند و به دنبال شناخت فرصت‎ها باشند دیگر به دنبال یک کفیل برای اداره امور نخواهند بود بلکه خود متکفل امور خواهند شد.

وی افزود: کسانی که امروز در این نمایشگاه به عنوان کارآفرین حضور دارند چند سال پیش به دنبال یک شغل بوده‎اند و امروز نه تنها برای خود بلکه برای افراد دیگر نیز اشتغالزایی به وجود آورده‎اند.

خان‎احمدی تصریح کرد: این نمایشگاه اولین کار ما در این زمینه است و با برگزاری نمایشگاه ملی اشتغال به دنبال مخاطب قرار دادن فارغ‎التحصیلان و ارتباط مستمر با سربازان نظام علمی ـ کاربردی هستیم.

رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی واحد استانی گلستان با اشاره به برنامه آینده این دانشگاه خاطر نشان کرد: آموزش مهارتی و کاربردی اصلی‌ترین هدف ما در این دانشگاه است و برنامه دانشگاه این است که به سمت نیازگرایی برویم بدین‌گونه که نیازها را خارج از سازمان مورد شناسایی قرار دهیم و مطابق با آن آموزش و رشته‎های تحصیلی را ارائه کنیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول