اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی:

حضور گسترده در انتخابات نظام اسلامی را بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی با بیان اینکه ملت عزتمند ایران اسلامی در تمام مقاطع مهم سیاسی و بین‌المللی همیشه در صحنه حاضر بوده، گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات نظام را برای بار دیگر در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

حضور گسترده در انتخابات نظام اسلامی را بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فرهاد اسکندری بعد از ظهر امروز در همایش آموزشی اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات شهرستان شازند با اشاره به اینکه در این مقطع حساس ملت عزتمند ایران دو آزمون بزرگ راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند را در پیش رو دارند، اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی بدانند که با تهدید، ترور و تحریم نمی‌توانند این ملت را به زانو درآورند و جلوی پیشرفت و استقلال کشور را بگیرند. 

وی با اشاره به اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران از سالم‌ترین انتخابات‌ها در دنیا است، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند ماه می‌تواند نقشه و برنامه‌های دشمنان ایران اسلامی را خنثی کرده و آنها را برای همیشه مایوس کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی افزود: دشمن شکست خورده و منزوی در پی تدوین و برنامه‌ریزی استراتژیک برای جبران شکست‌های خود اقدام به توطئه کرده و برای کاهش حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای در انتخابات مجلس شورای اسلامی دست به کار شده است که باید برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان با حضور گسترده در انتخابات دشمن را ناکام گذاشت.

اسکندری با اشاره به اینکه هیئت‌های اجرایی امانتدار مردم در انتخابات هستند و باید رسم امانتداری را به جا آورند، ادامه داد: هیئت‌های اجرایی حق تبلیغ و یا تخریب کاندیدای خاصی را ندارند و وظیفه دارند علاوه بر اجرای انتخابات سالم زمینه حضور پرشور و نشاط و گسترده مردم را فراهم کنند.

وی گفت: تبلیغات رسمی کاندیداهای انتخابات با الزام به رعایت قانون از چهارم اسفند ماه به مدت یک هفته انجام خواهد شد.

فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شازند نیز گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات علاوه بر اینکه سرنوشت خود را تعیین می‌کنند، توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی را نیز خنثی می‌سازند.

محمد صادق مصطفی‌زاده با اشاره به اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی امتحانی بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی است، افزود: مردم ایران اسلامی با هوشیاری و بصیرت و وجود ولایت فقیه استوار و با صلابت در مسیر پیشرفت و توسعه کشور ثابت‌قدم هستند و بر آرمان‌های انقلاب که همانا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است تا پای جان ایستاده‌اند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول