اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج):

انتخابات عرصه نمایش قدرت جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: انتخابات یکی از برترین عرصه‌های نمایان کردن قدرت و توانایی مردم در مقابله با دشمنان است.

انتخابات عرصه نمایش قدرت جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله رضوانی در همایشی که صبح امروز در سالن اجتماعات دانشگاه کار البرز با موضوع اخلاق در خانواده و با همت بسیج خواهران حوزه کوثر این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه انتخابات یکی از برترین عرصه‌های نمایان کردن قدرت و توانایی مردم در مقابله با دشمنان است، خانواده‌ها را به شرکت در انتخابات دعوت و گفت: 12 اسفند باید روز حماسه‌آفرینی مجدد مردم باشد، روزی که دشمنان به شکست خود اعتراف می‌کنند.

* تقوا مهم‌ترین شاخصه نماینده مجلس است

وی با اشاره به برخی از خصوصیات یک نماینده بیان کرد: مهم‌ترین خصوصیت یک نماینده مجلس باید تقوای وی باشد به طوری که انسان همه فعالیت‌های خود را با تقوای الهی همراه کند.

* دولت نهم و دهم و خدمات بی‌شمار به مردم

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: مردم باید در انتخاب نماینده مجلس، همه دقت لازم را به کار ببرند و فردی را انتخاب کنند که برترین فرد برای اداره امورات مردم باشد.

رضوانی با اشاره به خدمات دولت نهم و دهم بیان کرد: دولت نهم و دهم، دولت خدمتگزاری است، چراکه آبادانی‌های فراوانی را به همراه داشته است و درست نیست که با رفتارهای غلط و نیت‌های نادرست به نقدهای غیر منصفانه رسیدگی شود.

* دین، حلقه گمشده در خانواده‌هاست

رضوانی ضمن ارائه آیاتی از قرآن کریم در خصوص اخلاق بیان کرد: امروز همه ما به مسائل شرعی و دینی خود آگاهی داریم و می‌دانیم که چه وظایفی بر دوش ماست اما کمتر پیش آمده که مباحث اخلاقی از نظر قرآن را در برنامه‌های خود قرار دهیم.

وی با اشاره به این که اخلاق اسلامی برترین مؤلفه هر فرد از نظر خداوند است، اظهار کرد: خداوند کریم در معرفی پیامبر اکرم(ص) بین چندین و چند خصوصیت برتر ایشان به ذکر خصایل اخلاقی وی پرداختند لذا می‌توان به اهمیت اخلاق نیکو از منظر قرآن دست پیدا کرد.

 

* خانواده ها نیاز به آموزش دارند

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در بخش دیگری از این همایش خطاب به بانوان بسیجی این شهرستان خاطر نشان کرد: بانوان ما باید بیاموزند، امری که امروز در خانواده‌ها به آن نیاز است، ظروف گران قیمت یا وسایل منزل نیست، چراکه خانواده‌های ما امروز به اخلاق و آموزه‌های دینی برای ادامه حیات خود نیازمند هستند.

حجت‌الاسلام رضوانی نیاز خانواده‌ها به آموزش‌های اخلاقی را امری ضروری دانست و گفت: امروز فرزندان ما نیاز به آموزش دارند و باید یاد بگیرند که خانواده و تشکیل خانواده بدون آموزش و پیش‌فرض امکانپذیر نخواهد بود.

 

* تفاوت‌ها نباید سبب درگیری‌های خانوادگی باشد

وی بیان کرد: امروزه برخی از تفاوت‌های اساسی بین زنان و مردان سبب اختلافات در خانواده‌ها شده است که با آموزش می‌توان از این مشکلات جلوگیری کرد چراکه آموزش‌های اخلاقی، جوانان را برای زندگی مشترک آماده خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه آقایان و خانم‌ها با تفاوت‌های ذاتی خاصی آفریده می‌شوند که در تمام طول زندگی همراه آن‌ها خواهد بود، خاطر نشان کرد: خانم‌ها باید تکنیک‌های مقابله با این تفاوت‌ها را بیاموزند و یاد بگیرند که این تفاوت‌ها از جانب خداوند به انسان‌ها داده شده است لذا باید به بهترین نحو از این تفاوت‌ها استفاده کرد.

 

* هنر ابزار بانوان برای اداره منزل است

رضوانی اذعان کرد: بانوان نیاز به هنر دارند چراکه هنرمندانه می‌توان زندگی را به گونه‌ای اداره کرد که کوچکترین مشکلی در خانواده احساس نشود.

وی هنر را ابزار خانم‌ها برای اداره منزل برشمرد و بیان کرد: هنر بانوان باید در تربیت فرزندان و فراهم کردن خانه‌ای آرام تجلی پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین شناخت همسران، کنار آمدن با تفاوت‌ها و اخلاق در خانه را از توانایی‌های یک زن توانمند نام برد و گفت: مادران ریشه و اساس خانواده هستند و باید بتوانند با قدرت با مشکلات مواجه شوند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول