اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 99

فراهم‌ کردن فضای مناسب انتخابات سالم ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس گفت: فراهم‌کردن فضای مناسب تبلیغات و انتخابات سالم ضروری است و همه ما موظف هستیم در این زمینه تلاش کنیم.

فراهم‌ کردن فضای مناسب انتخابات سالم ضروری است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید قدیر رضایی ظهر امروز در نشست مشترک اعضای هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان چالوس اظهار داشت: هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان چالوس فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: مقدمات برگزاری انتخابات سالم و به‌دور از هرگونه حاشیه احتمالی در این شهرستان آماده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: با توجه به حساسیت بالای این دوره از انتخابات و مسئولیت خطیر هر یک از اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی نیاز است اعضا مطالعه دقیقی بر روی آیین‌نامه و قانون انتخابات داشته باشند.

رضایی تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بار دیگر اتحاد، همدلی و مشارکت خود را به رخ دشمنان نشان دهیم.

این مسئول تصریح کرد: ایران اسلامی به عنوان کشوری مستقل در عرصه جهانی با اقتدار در مسیر استقلال و خودکفایی پیش می‌رود و برگزاری انتخابات منظم و منسجم نماد صلابت نظام است.

وی تاکید کرد: اهمیت انتخابات از دو جهت مبرهن است که در وهله اول تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و در وهله دوم نیز دقت نظر در برگزاری سالم، بهتر و پرشور انتخابات است.

فرماندار چالوس در پایان اذعان داشت: تعامل خوبی بین هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان چالوس برقرار است و این شهرستان آماده برگزاری انتخابات سالم است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول