اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سابق انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان تشریح کرد

تخریب و تهمت دو آفت انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: دبیر سابق انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با تاکید بر ضرورت تحقق رهنمودهای رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه درباره انتخابات آتی مجلس گفت: تخریب و تهمت دو آفت اصلی پیش روی ما در انتخابات آتی است.

تخریب و تهمت دو آفت انتخابات مجلس

 

 

حسن اختری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: بر اساس تعالیم دین مبین اسلام تهمت، دروغ و تخریب جزو گناهان بزرگ و نابخشودنی است و هیچ مسلمانی نمی‌تواند با تمسک به این گناهان اهداف خود را پیش ببرد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر در یک نظام اسلامی همانطور که امام خمینی (ره) بارها تاکید فرمودند، حضور در سمت‌ها و صندلی‌های قدرت نه برای کسب منافع شخصی و گروهی بلکه برای خدمت به امت اسلامی است.

* مسئولان خادم مردم و انقلاب هستند و نه بیشتر

این فعال سیاسی ادامه داد: بر اساس این اندیشه در یک نظام اسلامی مسئولان و مدیران با حضور در سمت‌ها و جایگاه‌های مختلف باید تلاش خود را برای خدمت به اسلام و انقلاب افزایش داده و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی کسانی که بر سر پست‌ها و سمت‌ها قرار می‌گیرند، تنها خادم مردم هستند و نه بیشتر.

اختری ادامه داد: بر همین اساس است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خود را خادم ملت توصیف کرده و رهبری فرزانه ما نیز همواره همین نگاه را داشته‌اند.

وی با اشاره به رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت پرهیز فعالان سیاسی از تهمت و دروغگویی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که روز جمعه در خطبه‌های سیاسی و عبادی نماز جمعه تهران ارائه فرمودند، گفت: در یک نظام اسلامی کاندیداهایی که قصد حضور در سمت‌های اجرایی و سیاسی دارند، نباید از شیوه‌های غیر اخلاقی برای تخریب رقیب استفاده کرده و به طور قطع اگر فردی با این رویکرد به قدرت برسد، نمی‌تواند حافظ منافع ملت، اسلام و انقلاب باشد.

* مردم رفتارهای تخریبی را تشخیص می‌دهند

اختری با تاکید بر اینکه مردم ما آگاه و با بصیرت هستند، گفت: این ملت رهنمودهای رهبری را همواره مد نظر قرار داده و با بصیرتی که دارند، به خوبی تفاوت فعالیت‌های صحیح انتخاباتی و تخریب رقیب را درک می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین اگر کاندیدایی این رهنمود رهبری را مد نظر قرار نداده و در فعالیت‌های انتخاباتی خود به آن پایبند نباشد، به طور قطع با نظر منفی مردم نسبت به خود روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول