اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی:

75 درصد از نامزدهای انتخاباتی خراسان رضوی تایید صلاحیت شده‌اند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: تا امروز 75 درصد از نامزدهای انتخاباتی استان تایید صلاحیت شدند.

75 درصد از نامزدهای انتخاباتی خراسان رضوی تایید صلاحیت شده‌اند

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که در سالن اجتماعات استانداری خراسان رضوی برگزار شد، با بیان این مطلب که حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای سبب حفظ قدرت نظام می‌شود، اظهار داشت:‌ رهبر معظم انقلاب همواره در بیاناتشان فرمودند که حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای سبب مصونیت کشور و حفظ قدرت نظام می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی افزود: در همین راستا با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در ارتباط با برنامه‌ریزی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باید مجریان انتخابات در استان بیش از گذشته فعالیت کنند.

وی با اشاره به فعالیت مخالفان نظام، سلطه‌گران و فتنه‌گران برای عدم حضور مردم در انتخابات خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات آنها افزایش فشارها و تحریم‌ها است و حتی سران فتنه در آخرین بیانیه خود در سایت کلمه و جرس خطاب به مردم اظهار داشتند که اگر در انتخابات حضور نداشته باشید احتمال حمله نظامی به ایران و افزایش تحریم‌ها، کاهش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: ناآگاهی مردم و برخی از نامزد‌ها نسبت به این انتخابات از دیگر چالش‌هایی است که در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با آن مواجه هستیم ولی در عین حال در خراسان رضوی مجریان برگزاری انتخابات تمام توان خود را در عرصه آگاهی بخشی به مردم و نامزد‌ها به کار گرفته اند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: طبق آخرین نظرسنجی‌ها در استان بیش از 70 درصد مردم برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به اقدامات ستاد انتخابات خراسان رضوی در راستای اعتماد بخشی به مردم برای انتخابات 12 اسفند ماه سال جاری اظهار داشت: شاید یکی دیگر از چالش‌های انتخابات پیش‌رو مجلس بی‌اعتمادی مردم است ولی در عین حال ستاد انتخابات استان با به کارگیری تمام توان مجریان برگزاری توانسته است اعتماد 100 درصدی بیش از 62 درصد مردم استان را جذب کند.

غفاری در ادامه با اشاره به سه مدیرکل عزل شده استان گفت: در حال حاضر یکی از این مدیران هنوز در حال مدیریت است و در این جلسه اعلام می‌کنم اگر تا غروب بر سر کار بماند و دستور عزل را اجرا نکند بنده تا ساعات پایانی شب نام او را در جمع اعلام می‌کنم.

وی از تایید صلاحیت74.4 درصد از کاندیداهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: با توجه به زمان باقی مانده برای تایید صلاحیت هنوز احتمال افزایش این آمار وجود دارد و در عین حال چهار نفر از کاندیدای استان نیز به استان‌های دیگر جابه جا شده‌اند.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول