اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم:

مردم در انتخابات بر طبل رسوایی دشمن می‌کوبند

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم گفت: حضور دشمن شکن و توام با آگاهی و بصیرت مردم در انتخابات، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و موجب رسوایی آنان خواهد شد.

مردم در انتخابات بر طبل رسوایی دشمن می‌کوبند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، غلامرضا عسکری در جمع دانش‌آموزان دبیرستان امام خمینی(ره)، با اشاره به کارنامه درخشان جمهوری اسلامی به تبیین دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی پرداخت و اظهار داشت: مردم انقلابی و غیور ایران با تکیه بر آموزه‌های دینی و به رهبری امام عظیم‌الشأن و خود باوری خود، توانستند با دستان خالی رژیم تا بن دندان مسلح و مورد حمایت ابرقدرت‌ها را شکست داده، انقلاب را به پیروزی رسانده و موجب حیرت جهانیان شوند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نظام سلطه که منافع خود را در خطر می‌دید به مقابله با این نظام پرداخت و هشت سال جنگ ناجوانمردانه را بر ملت ایران تحمیل کرد، اما این ملت با تحمل سختی‌ها و جانفشانی‌ها از این مرحله هم سربلند و پیروز عبور کرد و دشمنان به این نتیجه رسیدند که به دلیل پایداری، مقاومت، ایستادگی، ولایتمداری و دین باوری مردم ایران، نمی‌توانند با روش‌های نظامی آنان را شکست دهند.

وی اضافه کرد: بنابر‌این با طراحی برنامه‌های پیچیده و تجمیع امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود به جنگ نرم روی آورده و به دنبال مورد تأثیر قرار دادن افکار جامعه، ایجاد گسل در بخش‌های گوناگون و از بین بردن همبستگی اجتماعی و وحدت ملی و به دنبال آن بروز بحران، درگیری داخلی و ایجاد شکاف و شک و تردید برآمدند.

دبیر ستاد انتخابات استان در ادامه افزود: یکی از رویداد‌های سیاسی و بسیار مهم پیش روی کشور انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، با روش‌های گوناگون و هجمه سنگین تبلیغاتی به دنبال ضربه زدن به نظام و تبدیل این فرصت خوب به تهدید هستند اما خواهند دید که مردم هوشیار توطئه‌های آنان را خنثی کرده و موجب رسوائیشان خواهند شد.

وی رقابت سالم، حضور گسترده، انتخاب اصلح، رضایت مردم و عدم تبدیل رقابت‌ها به مخاصمه را از مولفه‌های خنثی کننده توطئه دشمنان بر شمرد و افزود: جمعیت میلیونی دانش‌آموزی کشور نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت کشور به ویژه در عرصه انتخابات دارد و این قشر می‌‌تواند در راستای شور آفرینی در این عرصه مهم گام برداشته و نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

عسکری در پایان با اشاره به آیه 71  سورة نساء داشتن اراده و انگیزه قوی، دشمن شناسی، حرکت پیوسته، استقامت و برنامه ریزی در راه رسیدن به هدف و توکل به خداوند متعال را از عوامل موفقیت برشمرد و به دانش‌آموزان توصیه کرد همواره نسبت به سرنوشت خود و جامعه حساس بوده و به وظیفه خود به نحو احسن عمل کنند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول