اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 98

تشکیل کمیته‌ 13 گانه جبهه متحد اصولگرایی در مازندران/ ‌اصولگرایان قدرت مانور تبلیغاتی در انتخابات را دارند

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان مازندران گفت: با تشکیل کمیته‌های 13‌گانه در جبهه اصولگرایان مازندران این طیف فعال سیاسی بیش از گذشته قدرت مانور تبلیغاتی در انتخابات را دارند.

تشکیل کمیته‌ 13 گانه جبهه متحد اصولگرایی در مازندران/ ‌اصولگرایان قدرت مانور تبلیغاتی در انتخابات را دارند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمداسماعیل امامزاده ظهر امروز در جلسه جبهه متحد اصولگرایان مازندران با بیان اینکه تمام سعی دشمنان در این است که انتخابات مجلس امسال را ضعیف جلوه دهند، اظهار داشت: دشمنان نظام خوب می‌دانند که مشروعیت نظام اسلامی به خواسته‌های مردم شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مخالفان نظام اسلامی تاکنون توان برگزاری انتخاباتی بیش از 30 درصد حضور مردمی را در کشورشان نداشتند، ادامه داد: مخالفان سر سخت انقلاب اسلامی به دنبال کم‌رنگ کردن اهمیت انتخابات در کشور هستند تا ساز و کاری باشد که خود را خوب جلوه دهند.

امامزاده تلاش دشمنان نظام را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پررنگ دانست و گفت: حضور 80 درصدی مردم در انتخابات 88 به نوعی محکوم کردن غرب بود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی تمام ظرفیت‌های خود را به کار بسته‌اند تا حضور 30 درصدی مردم را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان مازندران با بیان اینکه شرایط فعلی فعالیت‌هایی انتخاباتی در کشور  حضور برخی از اصلاح‌طلبان را در انتخابات نشان می‌دهد، ابراز داشت: این طیف سیاسی می‌خواهد لیستی از کاندیداهای خود را ارائه دهد.

این مسئول متذکر شد: در شرایط فعلی خط کشی جدید بین اصولگرایان جایز نیست این امر اتحاد بین اصولگرایان را بیشتر می‌کند.

امامزاده با تاکید براینکه دشمن در صدد یارگیری از طرف برخی مفسدان، استفاده گران، فتنه‌گران، بیگانگان و مفسدان اقتصادی است، تصریح کرد: دشمنان به دنبال رواج برخی از اخبار و شایعات  به منظور ناامیدی مردم نسبت به نظام و انتخابات هستند تا شاهد حضور کمتر مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

دبیر جبهه اصولگرایان در استان مازندران با بیان اینکه در شرایط کنونی با ورود پول‌های هنگفت و نامشروع از ناحیه مخالفان اصولگرایی تمام سعی و تلاش بر این است که این طیف فعال سیاسی کشور را دچار خوف کنند، ابراز داشت: دشمنان می‌خواهند با ایجاد خوف در بین اصولگرایان شاهد انصراف و یا انگیزه داوطلبان این جبهه را در تبلیغات انتخاباتی کم کنند.

امامزاده با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای خنثی کردن اهداف مخالفان اصولگرایی در استان مازندران صورت گرفته، بیان داشت: تشکیل کمیته‌های 13 گانه تمام تلاشش را برای پوشش نارسایی های احتمالی در بخش تبلیغات و اجرایی در انتخابات امسال به کار می‌بندد.

وی با تاکید براینکه کمیته‌های تشکیل شده برای رسیدن به نقطه نهایی در کمترین زمان فعالیت خود را شروع می‌کند، متذکر شد: کمیته‌ها شامل، برنامه ریزی و نظارت، فناوری و فضای مجازی، نظارت و بازرسی، تولید و نشراندیشه، تعامل ارتباطات، سیاسی و نظر سنجی، تبلیغات و رسانه، ایثارگران، بانوان، شهرستان‌ها، پشتیبانی، اقشار و روابط عمومی را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول