اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 1000 بانوی شوشتری

همایش فرهنگی ورزشی «فجر 33» شوشتر برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول ورزش شهرداری شوشتر گفت: همایش فرهنگی ورزشی «فجر33» شهرداری شوشتر در پارک بانوان (پارک بعثت) شوشتر برگزار شد.

همایش فرهنگی ورزشی «فجر 33» شوشتر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سید مهدی ایوبی شامگاه امروز در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار داشت: این همایش فرهنگی ورزشی به همت شهرداری شوشتر در پارک بعثت این شهرستان که از همه نظر برای ورزش بانوان مستعد است، برگزار شد.

وی با اشاره به دستگاه‌های همکار در اجرای این همایش افزود: در این همایش حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمةالزهرا (س) و اداره تربیت بدنی شهرستان شوشتر همکاری داشته‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری این همایش ورزشی خاطر نشان کرد: این نخستین باری است که شهرداری شوشتر با نهادهای دیگر در سطح شهرستان شوشتر چنین همایش‌های بزرگ و ورزشی برای بانوان برگزار می‌کند و امیدواریم که این شرایط ادامه داشته باشد.

ایوبی با اشاره به اینکه در این همایش ورزش‌های متنوعی اجرایی شد، افزود: در این همایش ورزش‌هایی همچون تیراندازی با تفنگ بادی، دارت، بادبادک پرانی، دوچرخه‌سواری، طناب‌زنی، طناب‌کشی، مسابقات نقاشی، و انواع مسابقات فرهنگی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این همایش به نفرات نخست هر رشته جوایز نفیسی اهدا شد که به عنوان یادگاری از این همایش داشته ‌باشند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول