اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه:

دهه فجر فرصت تبیین ارزش‏های انقلاب است

خبرگزاری فارس: مدیر گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن دهه مبارک فجر را فرصتی مغتنم برای تبیین ارزش‏های انقلاب اسلامی خواند.

دهه فجر فرصت تبیین ارزش‏های انقلاب است

حجت‏الاسلام محمدرضا احمدزاده در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: انقلاب ما به فرموده امام راحل (ره) انفجار نور بود و بخش بزرگی از جمعیت کنونی میهن اسلامی ایران از نزدیک، آن فضای حماسی انقلاب را لمس کرده‏اند.

احمدزاده اضافه کرد: اقشاری از این دست با قیاسی بین شرایط آن روزهای کشور و امروز میهن اسلامی می‏توانند به راحتی توسعه و پیشرفت کشور در تمامی زمینه‏ها را درک کنند.

مدیر گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن بر لزوم تبیین ارزش‏های انقلاب اسلامی ایران برای نسل جوان جامعه تاکید کرد.

وی با اشاره به بیداری اسلامی جاری در منطقه خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر، خیزش بیداری اسلامی از شمال آفریقا آغاز شد، در خاورمیانه تداوم یافت، در حوزه کشورهای اروپایی گسترش پیدا کرد، در قلب نظام سرمایه‏داری نفوذ یافت و به سقوط آخرین مصادیق ظلم و ستم خواهد انجامید.

احمدزاده تصریح کرد: شاید سه دهه پیش از این مجرب‏ترین کارشناسان حوزه‏های سیاسی جهان نیز بروز چنین شرایطی را پیش‏بینی نمی‏کردند.

مدیر گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اضافه کرد: مشاهده آزادیخواهی و اسلام‏طلبی مردم ایران اسلامی از جعبه جادویی تلویزیون و رسانه‏های جمعی موجبات بیداری تدریجی دیگر ملل جهان برای رهایی از ظلم خودکامه دیکتاتورهای وابسته با نظام استکباری را فراهم ساخت.

وی افزود: از این رو، باید قدردان شجره طیبه انقلاب، امام راحل عظیم‏الشان (ره)، رهبر معظم انقلاب، خون شهدا و آزادی و عزت امروز کشور باشیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول