اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم:

برنامه‌‌های گرامیداشت دهه فجر در قم متمرکز نشود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان قم گفت: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نباید فقط در شهرستان قم متمرکز باشد.

برنامه‌‌های گرامیداشت دهه فجر در قم متمرکز نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان قم، علی قاسمی ورجانی اظهار داشت: طی چند سال گذشته شاهد بوده‌ایم که اکثر برنامه‌های فرهنگی گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهر قم متمرکز بوده و توجه چندانی به شهرهای کوچک و روستاهای استان نشده است.

وی خاطر نشان کرد: اکثر برنامه‌‌هایی که در روستاهای استان قم در ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر اجرا می‌شود، توسط شوراهای اسلامی و دهیاری‌‌ها صورت می‌گیرد و در بیشتر مواقع به دلیل کمبود امکانات این برنامه‌‌ها آنچنان که باید و شاید نمی‌توانند حق مطلب را ادا کنند.

نماینده قم در شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: مسئولین باید در برنامه ریزی‌‌های خود توجه بیشتری به روستاها و شهرهای کوچک استان داشته باشند، زیرا افرادی که در این مناطق زندگی می‌کنند اغلب از اقشار زحمتکش جامعه بوده و در به ثمر رسیدن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز سهم بسزایی داشته‌اند.

قاسمی اضافه کرد: مسئولین استان نیز نسبت به حضور در برنامه‌‌هایی که در روستاها و شهرهای کوچک استان قم برگزار می‌شود، اقبال چندانی نشان نمی‌دهند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم گفت: مسئولین استان باید با حضور در این برنامه‌‌های موجب دلگرمی دست اندرکاران برگزاری مراسم‌ها باشند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول