اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ری خبر داد

بهره‌برداری از 30 طرح عمرانی ری در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری از بهره‌برداری 30 طرح عمرانی این شهرستان با صرف اعتبار 240 میلیارد ریالی در دهه فجر خبر داد.

بهره‌برداری از 30 طرح عمرانی ری در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیرحسین باقرنژاد صبح امروز در حاشیه بهره‌برداری از سه طرح کشاورزی شهرستان ری در جمع خبرنگاران از بهره‌برداری 30 پروژه عمرانی شهرستان ری در دهه فجر خبر داد و گفت: همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران 30 طرح عمرانی، فرهنگی، خدماتی شهرستان ری با صرف اعتبار 240 میلیارد ریال در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان ری با اشاره به پروژه‌های کشاورزی شهرستان ری که با حضور استاندار تهران به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: همزمان با ایام فرخنده دهه فجر سه طرح جهاد کشاورزی با اعتبار 62 میلیارد و 271 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی در تشریح پروژه‌هایی که به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از طرح 12.5 هکتاری آبیاری تحت فشار در روستای مقیم‌آباد از توابع بخشداری کهریزک شهرستان ری با اعتبار 621 میلیون ریال احداث شد و در این طرح چهار میلیارد و 375 میلیون ریال کمک بلاعوض دولتی از محل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی، اعطا شده است.

باقرنژاد صنایع تبدیلی کشاورزی شرکت جهان کالای شهداد را دیگر طرحی عنوان کرد که با حضور استاندار تهران به بهره‌برداری رسید و گفت: این طرح در ناحیه صنعتی بیجین در زمینی به مساحت سه هزار و 139 مترمربع و با اعتبار 50 میلیارد ریال که 10 میلیارد ریال آن تسهیلات بانکی بود با اشتغال‌زایی 48 نفر به بهره‌برداری رسید و در این شرکت سالانه پنج هزار تن انواع شربت، آبلیمو ترش و آبمیوه پالپ‌دار تولید می‌شود.

فرماندار شهرستان ری دامپروری احد خلیلی را دیگر طرح افتتاح شده خواند و عنوان کرد: دامپروری احد خلیلی در منطقه دام‌گستر حسن‌آباد نیز با تعداد 100 راس گاو شیری در زمینی به مساحت 19 هزار و 500 مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و 650 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید و در این طرح، دو میلیارد و 550 میلیون ریال تسهیلات از اعتبارات هدفمند کردن یارانه‌ها اعطا شده است که برای هفت نفر اشتغال‌زایی داشته و ظرفیت تولید شیر این دامداری نیز روزانه چهار هزار کیلوگرم است.

این گزارش حاکی است، همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران سه طرح کشاورزی شهرستان ری با حضور مرتضی تمدن استاندار تهران، امیرحسین باقرنژاد فرماندار شهرستان ری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول