اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مرکزی:

دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ بیداری جهان است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری مرکزی دهه فجر را نقطه عطفی در تاریخ بیداری جهان معاصر دانست.

دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ بیداری جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدرضا عاشوری ظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌‌های عمرانی بهزیستی استان مرکزی اظهار داشت: دهه فجر دهه بیداری ملت ایران بود که منجر به بیداری جهان اسلام شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی روحیه آزادیخواهی و استعمارستیزی را در سراسر کشورهای آزادیخواه زنده کرد، گفت: امروز همه کشورهای اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران در برابر طاغوت‌های زمان به‌پاخاسته و می‌روند که بیداری اسلامی در کشورهای غیر اسلامی نیز فراگیر شود.

معاون برنامه‌ریزی استانداری مرکزی تاکید کرد: انقلاب ایران علاوه بر عزت و استقلال بخشیدن به جمهوری اسلامی دستاوردها و برکات بسیار ارزشمندی به همراه داشت که باید این دستاوردها به بهترین شکل ممکن به نسل‌های آینده بازگو شود.

عاشوری با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خاطر نشان کرد: انتخابات اسفند ماه امسال با توجه به توطئه‌های دشمنان از حساس‌ترین انتخابات کشور است که می‌طلبد مردم با حضور گسترده خود در انتخابات کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه کنند.

در این مراسم بهره‌برداری از کیلینک درمان اعتیاد بشارت و کلینیک مددکاری عماد زیر پوشش بهزیستی استان مرکزی در دلیجان آغاز شد.

با راه‌اندازی این دو درمانگاه زمینه اشتغال به کار شش نفر فراهم شده است.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول