اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلماس:

هفته وحدت از برکات دهه فجر امسال است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلماس گفت: هفته وحدت از برکات ایام‌الله دهه فجر امسال است.

هفته وحدت از برکات دهه فجر امسال است
به خبرگزاری فارس از سلماس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سلماس اظهار داشت: دهه مبارکه فجر امسال به دلیل مصادف شدن با ولادت باسعادت پیامبرعظیم‌الشأن رئیس و موسس دین مقدس اسلام و ولادت باسعادت موسس مذهب شیعه از برکت خاصی برخوردار است.

وی با بیان فرمایشی از حضرت امام (ره) که فرموده‌اند وحدت بین مسلمانان باید حفظ شود و ما باید رمز پیروزی خود را از یاد نبریم و رمز پیروزی ما همان وحدت و همبستگی است، افزود: ما باید با حفظ وحدت و همبستگی سبب شادمانی دوستداران نظام و مایوس شدن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شویم که پیروزی ما در گرو وحدت اسلامی زیر پرچم الهی است.

خطیب جمعه سلماس در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به 14 بهمن که روز فناوری هسته‌ای نامگذاری شده است، گفت: رهبر معظم انقلاب در مورد این روز به جوانان توصیه کرده‌اند که جوانان ما باید با حرکت جهادی علم را به فناوری و فناوری به صنعت و صنعت را به توسعه کشور وصل کنند.

وی ادامه داد: جوانان ما به گفته مقام معظم رهبری لبیک گفتند که ما الان شاهد رشد و شکوفایی کشور عزیزمان در تمام زمینه‌های علمی هستیم تولید داروی زخم دیابت، تولید داروی کنترل ایدز، فناوری نانو تکنولوژی، علم شبیه‌سازی و دستاورد بومی شدن انرژی هسته‌ای بخشی از علومی است که دانشمندان جوان ما به آن دست یافته‌اند.

امام جمعه سلماس در بخش پایانی خطبه‌های این هفته با اشاره به سالروز ازدواج پیامبراسلام (ص) با حضرت خدیجه به نمازگزاران توصیه کرد که با الگو قرار دادن ازدواج پیامبر و ائمه اطهار علاوه بر فراهم کردن شرایط ازدواج آسان برای جوانان سبب کاهش طلاق در جامعه شوند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول