اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرعین:

11 پروژه تا پایان دهه فجر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سرعین گفت: تا پایان دهه فجر، 11 پروژه عمرانی و خدماتی با 15 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسیده و عملیات اجرایی دو پروژه نیز با 2 میلیارد تومان آغاز می‌شود.

11 پروژه تا پایان دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر صبح امروز در آیین کلنگ‌زنی پارکینگ پنج طبقه سرعین اظهار داشت: مهم‌ترین این پروژه‌ها طرح آب و فاضلاب شهری با مخزن 5 هزار مترمکعبی برای تامین آب شرب اهالی سرعین و حل مشکل احتمالی دسترسی آب در تابستان است.

دبیر از زوم‌بندی آب و فاضلاب شهری در قالب یک طرح توسعه با 5 میلیون تومان اعتبار هدف برطرف مشکل فشار آب شهرستان سرعین خبر داد.

این مسئول در ادامه از افتتاح مجتمع آبرسانی آتشگاه سرعین برای بهره‌مندی اهالی روستاهای آتشگاه و بنمار با 250 میلیون تومان سرمایه‌گذاری به میمنت دهه فجر خبر داد.

این مسئول افتتاح چندین پروژه شهرداری با یک‌میلیارد تومان و مجتمع فرهنگی رفاهی قوه قضاییه را با 3 میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در این ایام توصیف کرد.

فرماندار شهرستان سرعین ابراز داشت: با صرف 2 میلیارد تومان 12 طرح توسعه مخابرات و سایت‌های BTS و همچنین بهسازی چندین واحد مسکونی با 6 میلیارد تومان در این ایام به بهره‌برداری رسیده و عملیات اجرایی پارکینگ پنج طبقه سرعین و مقاوم‌سازی مدرسه 10 کلاسه جامی نیز در این شهر آغاز می‌شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب سرعین تا اواخر سال آینده خبر داد و گفت: این پروژه با 10 میلیارد تومان اعتبار و حدود 40 درصد پیشرفت در حال انجام است.

دبیر همچنین از راه‌اندازی نیروگاه بادی سرعین در نیمه اول سال آینده خبر داد و گفت: در این راستا و با هدف بهره‌گیری از ظرفیت انرژی‌های نو نیمه اول سال آینده نیروگاه بادی سرعین افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه از بین‌المللی شدن دانشگاه آزاد سرعین و تخصیص 300 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل ساختمان این دانشگاه خبر داد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول