اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

دهه فجر فرصت پیوند اندیشه‌های امام با جوانان است

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: دهه فجر فرصتی برای پیوند اندیشه‌های امام خمینی(ره) با جوانان نسل امروز است.

دهه فجر فرصت پیوند اندیشه‌های امام با جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه احمدرضا قلی‌پور پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در چالدران اظهار داشت: با توجه به اینکه در شرایط کنونی دشمنان با ترفند‌های مختلف سعی در به انزوا کشیدن جمهوری اسلامی دارند از این رو برپایی نمایشگاه‌های بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی باید با اهداف خاصی صورت گیرد.

وی افزود: در جامعه کنونی الگوپذیری جوانان از انقلاب باید به گونه‌ای باشد که دفاع از میهن اسلامی را در اولویت اهداف خود قرار دهند از این رو جوانان امروزی در تمامی عرصه‌ها بهتر از جوانان زمان انقلاب از میهن اسلامی خود دفاع کرده و دوش با دوش رهبر معظم انقلاب، آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران را حفظ می‌کنند.

قلی‌پور با اشاره به ویژگی‌های ایثار، شهادت، شجاعت، گذشت و جوانمردی در میان جوانان نسل امروز تصریح کرد: این ویژگی‌ها سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی می شود.

این مسئول اضافه کرد: اگر بخواهیم جوانانی همیشه در صحنه و متدین در کشور تربیت کنیم باید بیش از پیش این ویژگی‌ها را در وجودشان نهادینه و فرهنگ سازی کنیم.

وی با اشاره به تاثیر برپایی چنین نمایشگاه‌هایی گفت: این نمایشگاه ها در فرهنگ‌سازی روحیه ایثار و شهادت در بین مردم و آشنایی نسل جوان با وقایع و رخدادهای انقلاب موثر هستند.

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در مجتمع فرهنگی و هنری چالدران بر پا شده و همه روزه در دهه فجر برای بازدید علاقمندان و عموم مردم دایر است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول