اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور اداری هیئت بدمینتون استان اصفهان خبر داد:

حضور درخشان بدمینتون‌باز اصفهانی در رقابت‌های دهه فجر

خبرگزاری فارس: مسئول امور اداری هیئت بدمینتون استان اصفهان گفت: یسری بیگی بدمینتون‌باز اصفهانی که هم‌اکنون در اردوی منتخبین به سر می‌برد، خود را برای رقابت‌های بین‌المللی دهه فجر آماده می‌کند.

حضور درخشان بدمینتون‌باز اصفهانی در رقابت‌های دهه فجر

سیما نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: یسری بیگی که طی دو مرحله رقابت‌های قبلی رنکینگ کشوری به ترتیب مقام‌های قهرمانی و سوم یک ‌نفره را کسب کرده است، در رقابت‌های انتخابی دهه مبارک فجر که از امروز تا بیست ‌و ششم بهمن‌ماه ادامه دارد، فعالیت می‌کند، رقابت‌های بین‌المللی دهه مبارک فجر در تهران و از تاریخ بیست ‌و هفتم تا سی‌ام بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

مسئول امور اداری هیئت بدمینتون استان اصفهان به رقابت‌های بدمینتون رنکینگ کشوری جوانان (ویژه بانوان) اشاره کرد و بیان داشت: یسری بیگی و فهیمه بهرامی به این رقابت‌ها که امروز در تهران برگزار می‌شود، اعزام شدند.

وی افزود: هیئت بدمینتون استان اصفهان در برگزاری رقابت‌های بدمینتون آموزشگاه‌های آزاد استان اصفهان (ویژه دختران) با اداره‌کل آموزش و پرورش که از تاریخ سیزدهم آغاز و تا شانزدهم بهمن‌ماه ادامه دارد و در ورزشگاه شهید سجادی برپا می‌شود همکاری می‌کند.

نجفی در مورد رقابت‌های بدمینتون بین بازیکنان اصفهان و شهرستان شاهین‌شهر که با حضور 24 بازیکن، به صورت دو نفره و در ورزشگاه تختی شاهین‌شهر برگزار شد، گفت: در این مسابقات ویدا شایسته و ناهید پرهیزکار از شاهین‌شهر مقام نخست دو نفره، غزل کاظمی و مریم ندیمی از شاهین‌شهر رتبه دوم دو نفره و مقام سوم رقابت‌های بدمینتون دو نفره به نجمه کمالی و مرضیه توکلی از اصفهان رسید.

انتهای پیام/خ30/ط4000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول