اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیر کل ارشاد استان کرمانشاه

برنامه‌های کمیته فرهنگی دهه فجر کرمانشاه تشریح شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برنامه‌های کمیته فرهنگی، هنری ستاد دهه فجر استان را تشریح کرد.

برنامه‌های کمیته فرهنگی دهه فجر کرمانشاه تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد آفتابی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: افتتاحیه ششمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز 18 بهمن از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ایام دهه مبارک فجر است.

وی ادامه داد: این جشنواره در 9 منطقه برگزار می‌شود که در نهایت در شهر شیراز پایان می‌یابد.

آفتابی گفت: این جشنواره با حضور استان‌های کردستان، لرستان و ایلام به میزبانی کرمانشاه در مجتمع فرهنگی انتظار شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد و برای نخستین بار است که در کرمانشاه برگزار می‌شود.

مسئول کمیته فرهنگی، هنری ستاد دهه فجر استان کرمانشاه در ادامه به برنامه‌های شاخص این ایام مبارک اشاره کرد و گفت: سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با حضور چهار گروه نمایشی مطرح کشور دهم بهمن‌ماه در کرمانشاه پایان پذیرفت.

وی اضافه کرد: برگزاری نخستین جشنواره استانی خوشنویسی و نگارگری در حریم ولایت نیز 24 بهمن در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: همایش انقلاب اسلامی، قرآن، نماز، بصیرت دینی و وحدت اسلامی 16بهمن‌ماه و نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه مستند و داستانی با محوریت انقلاب اسلامی 27 بهمن در سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

آفتابی افزود: همایش استانی انقلاب اسلامی، بصیرت و ولایت و برگزاری وبلاگ نویسی انقلاب اسلامی، بصیرت و ولایت در شهرستان قصرشیرین امروز در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری ویژه‌برنامه به مدت 10 روز، برپایی چهار نمایشگاه در سطح شهر کرمانشاه، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع بیداری اسلامی و اجرای تئاتر خیابانی با محوریت دهه فجر از برنامه‌هایی است که در این ایام در حال اجرا است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه یادآور شد؛ جشنواره استانی داستان کوتاه و داستانک با محوریت دهه فجر و یادواره شهدای هنرمند از برنامه‌های شهرستان سنقر در 19 بهمن‌ماه خواهد بود.

وی تصریح کرد: 21 و 22بهمن جشنواره موسیقی استانی آبشار با حضور گروه‌هایی از استان‌های ایلام و چهارمحال بختیاری در شهرستان صحنه برگزار می‌شود.

آفتابی بیان کرد: در ایام‌الله دهه مبارک فجر 200 برنامه توسط دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد در روستاها برگزار می‌شود.

مسئول کمیته فرهنگی، هنری ستاد دهه فجر استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در بخش مشاغل خانگی فرهنگ و هنر تاکنون بیش از یک‌هزار و 200 پرونده تشکیل شده که برای 860 پرونده پروانه صادر شده و 372 پرونده نیز به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی تصریح  کرد: 100 پرونده به بانک تجارت، 45پرونده به پست بانک و یک پرونده نیز مربوط به بانک ملی بوده و به زودی سایر پرونده‌ها به دیگر بانک‌ها معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول