اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

استراتژی دشمن حضور حداقلی مردم در انتخابات است/ مشارکت وسیع نشانه اقتدار ملی است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی استراتژی دشمن را حضور حداقلی مردم در انتخابات دانست و گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار و سردمداران آن است.

استراتژی دشمن حضور حداقلی مردم در انتخابات است/ مشارکت وسیع نشانه اقتدار ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید در جمع مردم نیمبلوک با بیان اینکه امروز شرایط ما در داخل و خارج شرایط خاصی است و نسبت به گذشته تفاوت زیادی دارد، اظهار داشت: البته هر سال به دلیل اهمیت انقلاب در دنیا و احیای ارزش‌های اسلامی و انسانی و ایستادگی و مقاومت مردم ایران در برابر نظام سلطه و سرکردگان آنها در منطقه، شرایط ما متفاوت‌تر از گذشته می‌شود که این امر لزوم هوشیاری و بیداری مردم را بیش از گذشته بیشتر می‌کند.

وی به گذشت 32 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: هدف و استراتژی دشمن این است که مردم حضور حداقلی در انتخابات داشته باشند بنابراین باید با حضور گسترده در انتخابات تمام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کنیم.

*مشارکت وسیع مردم در انتخابات نشانه اقتدار ملی است

مقام عالی دولت در خراسان‌جنوبی با اشاره به فرموده امام راحل که فرمودند: "انقلاب ما انفجار نور بود" تصریح کرد: گرچه این امر مورد توجه جامعه‌شناسان و انقلاب‌شناسان در داخل و خارج قرار گرفت اما عمق این جمله عمیق و پر معنا آن‌قدر گسترده و فراگیر بود که هنوز بعد از گذشت 32 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی زوایای آن برای عده‌ای نامشخص مانده و امروز آنچه در دنیا و کشورهای منطقه اتفاق می‌افتد گویای این واقعیت است.

رشید ادامه داد: بدون تردید این سخن حضرت امام جلوه و شعاع گسترده‌ای از فجر انقلاب اسلامی است.

وی مشارکت وسیع و حضور همه جانبه مردم در انتخابات را نشانه اقتدار ملی دانست و تصریح کرد: انتخابات موجب بقای نظام بوده و به ‌عنوان یکی از جلوه‌های فجر انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

*انتخابات پایه نظام است

استاندار خراسان‌جنوبی انتخابات را پایه نظام دانست و افزود: در تبلیغات کاندیداها نواقصی وجود دارد که باید نسبت به رفع آن اقدام لازم صورت گیرد.

رشید با بیان اینکه 29 انتخابات در ایران برگزار شده است، گفت: هر انتخاباتی که برگزار می‌کنیم از انتخابات قبل از آن سالم‌تر و بهتر برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه به احدی اجازه سوء‌استفاده از بیت‌المال را نمی‌دهیم، ادامه داد: هیچ‌ کس اجازه ندارد از امکانات دولتی علیه کاندیدایی مشخص در استان استفاده کند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه به شدت با خاطیان برخورد لازم صورت خواهد گرفت چرا که بیت‌المال و امکانات دولتی باید برای تقویت نظام مورد استفاده قرار گیرد.

*بهترین، آزادترین و سالم‌ترین انتخابات در ایران برگزار می‌شود

مقام عالی دولت در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بهترین، آزادترین و سالم‌ترین انتخابات در ایران برگزار شده است، اظهار داشت: این امر به‌عنوان یک استراتژی مهم در جمهوری اسلامی ایران مورد توجه است.

رشید با اشاره به موضوع هدفمندسازی یارانه‌ها در کشور تصریح کرد: اجرای این طرح در شرایط کنونی طرحی کم‌نظیر و بی‌نظیر در دنیا بود و امروز بیش از 100 کشور دنیا به دنبال استفاده از تجربیات ایران دراین زمینه هستند.

وی اذعان داشت: در دولت نهم و دهم طرح تحول اقتصادی با ریسک‌پذیری بالا و همکاری مردم و مجلس شورای اسلامی اجرایی شد که دارای آثار و برکات فراوانی به ویژه برای اقشار و دهک‌های پایین جامعه بود.

*هدفمندسازی یارانه‌ها یک اصل مترقی و پویای اقتصادی است

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه 80 درصد یارانه‌ها قبل از اجرای این طرح در اختیار 20 درصد از افراد جامعه قرار داشت، گفت: بعد از اجرای این طرح بیشترین یارانه‌ها و ثروت ملی در اختیار دهک‌های پایین و متوسط جامعه قرار گرفت.

رشید این طرح را یک اصل مترقی و پویای اقتصادی دانست و تصریح کرد: در بسیاری از کشورهای دنیا که مدعی پیشرفت و توسعه هستند بنگاه‌های اقتصادی آنها با مشکلات جدی مواجه شده است و این مباحث به گونه‌ای پیش می‌رود که بسیاری از کارخانجات آنها در دنیا در حال ورشکستگی است.

وی اضافه کرد: امروز مردم در بسیاری از کشورهای اروپای غربی و آمریکا به میدان آمده‌اند و شعار عدالت سر می‌دهند و به دنبال بهبود وضعیت معیشتی خود هستند.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه عده‌ای خاص قبل از اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها منابع ملی را در اختیار گرفته بودند، افزود: این افراد با بلوکه کردن ثروت‌های ملی مردم را از آنها بی‌بهره کرده بودند.

رشید شرایط داخلی و خارجی را بسیار حساس دانست و اظهار داشت: تحریم‌ها هم‌زاد انقلاب اسلامی بوده و دشمن یک لحظه از این امر غافل نشده است اما با همه تحریم‌ها و تهدیدات و فتنه‌های دشمنان اگر هدایت‌های پیامبرگونه و توجه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی در بحث ولایت‌فقیه و اطاعت هوشمندانه مردم با بصیرت ایران اسلامی نبود امروز ایران دارای این همه عزت، عظمت و شکوه نبود.

*امروز بیداری اسلامی به‌عنوان یکی از جلوه‌های انقلاب اسلامی است

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: امروز بیداری اسلامی را به‌ عنوان یکی از جلوه‌های انقلاب اسلامی در دنیا شاهد هستیم که الگوگیری از انقلاب ایران و بازتابی از استراتژی نظام مقدس ما است.

رشید جهت‌های اصلی انقلاب اسلامی را توجه به توده‌های محروم و متوسط جامعه دانست و افزود: این امر منبعث از تعالیم حیات بخش اسلام، وحی و قرآن است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر عزیز انقلاب اسلامی مبنی بر حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو افزود: باید با حضور خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار و سردمداران آنها در منطقه بزنیم.

*رأی مردم امانتی بزرگ است

مقام عالی دولت در خراسان‌جنوبی رأی مردم را امانتی بزرگ برشمرد و افزود: نباید به امانت مردم خیانت شود بلکه این امانت باید سالم مورد صیانت قرار گیرد.

رشید یادآور شد: امید است مردم در کنار مسئولان با حضور گسترده خود در یوم‌الله 22 بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یک‌ بار دیگر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول