اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسفر با دولت/ 27

احداث خوابگاه آموزشکده‏های فنی/ ساخت 10 سالن ورزشی در شاهرود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شاهرود از احداث خوابگاه آموزشکده‏های فنی دختران و ساخت 10 سالن ورزشی در شاهرود خبر داد.

احداث خوابگاه آموزشکده‏های فنی/ ساخت 10 سالن ورزشی در شاهرود

مهدی بندرآبادی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شاهرود با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان به تشریح مصوبات سفرهای گذشته و روند اجرای این طرح‏ها پرداخت.

وی در مورد بخش مصوبات وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: در سفر نخست دولت به استان سمنان، احداث خوابگاه آموزشکده‏های فنی دختران شاهرود تصویب شد.

فرماندار شهرستان شاهرود افزود: این طرح دارای 6 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار بوده که با پیشرفت 95 درصدی هم‏اکنون در دست اقدام است.

فرماندار شهرستان شاهرود افزود: ساختمان خوابگاه آموزشکده فنی دختران شاهرود در مرحله نازک‏کاری قرار داشته و اقدامات مربوط به نما در آن به اتمام رسیده است.

* احداث سالن ورزشی دانش‏آموزی شاهرود و بسطام

فرماندار شهرستان شاهرود هم‌چنین اعلام کرد: در سفر دور دوم دولت نیز احداث سالن ورزشی دانش‏آموزی شاهرود و بسطام به تصویب رسید.

بندرآبادی افزود: این طرح با یک میلیارد و 925 میلیون ریال دارای 100 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و به طور کامل اقدامات آن عملی شده است.

وی یادآور شد: دو پروژه از محل اعتبارات استانی در این زمینه تکمیل و تحویل شده است.

* پیشرفت 20 درصدی احداث 46 نمازخانه در شاهرود

فرماندار شهرستان شاهرود در ادامه از تصویب طرح احداث 46 واحد نمازخانه در شهرستان شاهرود در دور سوم سفر استانی دولت به سمنان خبر داد.

بندرآبادی اعتبار اجرای این طرح‏ها را 41 میلیارد و 400 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این طرح‏ها هم‏اینک 20 درصد پیشرفت دارد و در دست اقدام است.

وی ادامه داد: از این تعداد، 32 نمازخانه در تعهد ملی و 14 نمازخانه در تعهد استانی است.

فرماندار شهرستان شاهرود گفت: مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال در سال 1390 از محل اعتبارات استانی برای احداث یک نمازخانه در مقطع ابتدایی، دو نمازخانه در مقطع راهنمایی، یک نمازخانه در مقطع متوسطه در شهر شاهرود و یک نمازخانه دیگر در مقطع متوسطه در شهرستان اختصاص یافته است.

* پیشرفت 5 درصدی احداث 10 سالن ورزشی در شاهرود

فرماندار شهرستان شاهرود هم‌چنین با اشاره به مصوبه سفر سوم دولت، احداث 10 سالن ورزشی در شهرستان شاهرود را از جمله تعهدات آموزش و پرورش در این سفر دانست.

بندرآبادی افزود: این طرح دارای 42 میلیارد و 325 میلیون ریال اعتبار بوده که تا کنون تنها پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در دست اقدام است.

وی افزود: در این مصوبه، هشت سالن ورزشی در تعهد ملی و دو سالن در تعهد استانی قرار داده شده است.

فرماندار شهرستان شاهرود عنوان کرد: اعتبار ابلاغی ملی سال‌جاری برای اجرای چهار سالن ورزشی شاهرود، بسطام، بیارجمند و میامی اختصاص یافته است.

* پیشرفت 11 درصدی تکمیل 6 پروژه نیمه تمام خیران در شاهرود

فرماندار شهرستان شاهرود هم‌چنین گفت: در سفر دور سوم هیئت دولت به استان سمنان، تکمیل شش پروژه نیمه تمام خیران در شهرستان شاهرود مصوب شد.

بندرآبادی اعتبار این طرح‏ها را 25 میلیارد و 650 میلیون ریال ذکر کرد و پیشرفت فیزیکی آن را 11 درصد بیان داشت و گفت: این طرح در دست اقدام است.

وی ادامه داد: از این تعداد، چهار پروژه در تعهد ملی و دو پروژه در تعهد استانی (سه کلاسه کمیل کمردار و خوابگاه حضرت زینب(س)) قرار دارد.

فرماندار شهرستان شاهرود با بیان اینکه تأمین اعتبار ملی در این طرح در دست پیگیری است، یادآور شد: اعتبار اختصاص یافته استانی سال‌جاری مربوط به پروژه نیمه تمام خوابگاه شبانه‏روزی حضرت زینب(س) حسین‏آباد میامی است.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول