اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

دولت جدیت بیشتری به حمل و نقل عمومی کلانشهرها کند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: دولت باید همانند سایر بخش‌ها در اختصاص یارانه‌های بخش حمل و نقل عمومی به ویژه در کلانشهرها توجه و جدیت بیشتری به خرج دهد.

دولت جدیت بیشتری به حمل و نقل عمومی کلانشهرها کند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حبیب شیری‌آذر در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز خواستار توجه ویژه دولت به حل مشکلات حمل و نقل درون شهری شد.

وی اظهار کرد: دولت باید همانند سایر بخش‌ها در اختصاص یارانه‌های بخش حمل و نقل عمومی به ویژه در کلانشهرها توجه و جدیت بیشتری به خرج دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز همواره به بحث حمل و نقل درون شهری توجه بیشتری داشته‌اند، تاکید کرد: در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری بسیاری در حوزه حمل و نقل درون شهری توسط شهرداری تبریز انجام گرفته و وظیفه همه مسئولان و دولتمردان است که شهرداری‌ها را در این بخش یاری کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز باید با تجهیز و به روزرسانی امکانات و تجهیزات کنترل درون شهری نقش مهمی را در بحث کنترل ترافیک شهری داشته باشد.

شیری‌آذر از توجه جدی شهرداری تبریز به بحث حمل و نقل درون شهری و رفع مسائل و معضلات ترافیکی سطح شهر قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول