اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

دولت 3 هزار میلیارد تومان بدهی‌اش به بخش سلامت را پرداخت کند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دولت را مکلف کرد تا 3 هزار میلیارد تومان بدهی‌اش را به بخش سلامت بدهد.

دولت 3 هزار میلیارد تومان بدهی‌اش به بخش سلامت را پرداخت کند
به گزارش فارس از مرزن‌آباد، انوشیروان محسنی بندپی عصر امروز در آیین کلنگ‌زنی مرکز درمان بستر با اشاره به ارتقای شاخصه‌های بهداشت و درمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور آن را از برکات این انقلاب عنوان کرد و گفت: امروز کشورهای زیادی از این موفقیت جمهوری اسلامی الگو گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: افزایش امید به زندگی، کاهش مرگ و میر نوزادان و مادران باردار از جمله این شاخصه‌هاست که نشان دهنده این است که مسئولان نظام سلامت کشور تمامی تلاش خود را برای ارتقای این بخش انجام می‌دهند.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام در بخش بهداشت و درمان در دو شهرستان نوشهر و چالوس بیان داشت: طی چند سال اخیر با احداث بیمارستان‌های نوشهر، کلاردشت، چندین مرکز بهداشت و درمان، خانه‌های بهداشت و در حال احداث بودن بیمارستان 160 تختخوابی چالوس خلاهای این بخش پرشده و امید می‌رود با تجهیز و تامین نیروهای متخصص روزبه روز شاهد ارتقای آن باشیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس دولت را مکلف کرد تا 3 هزار میلیارد تومان بدهیش را به بخش سلامت بدهد، گفت: این میزان به بخش بهداشت و درمان و نظام سلامت کشور تزریق خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالوس نیز در این مراسم با اشاره به اینکه این مرکز با زیربنای هزار و 200 متر در زمینی به مساحت دو هزار و 500 که توسط برادران قطب رزمجو اهدا شده است احداث می‌شود، گفت: این مرکز با اعتبار حدود یک میلیارد و 400 میلیون تومان یک ساله باید آماده بهره‌برداری باشد.

شهرام شکرزاده این مرکز را شامل داروخانه شبانه‌روزی، اتاق احیاء، اتاق معاینه عمومی، اطفال و داخلی، رادیولوژی، دندانپزشکی، آزمایشگاه شبانه‌روزی، اتاق عمل سرپایی، چهار اتاق بستری؛ اتاق زایمان، پزشک خانواده، واکسیناسیون، بهداشت محیط و حرفه‌ای، مامایی و مراقبتهای زایمان، نمازخانه، آبدارخانه، سرویس بهداشتی، فضای سبز، مدارک پزشکی، رختکن و صندوق عنوان کرد و افزود: این پروژه از مصوبات سفر سوم رئیس جمهور به استان مازندران است.

انتهای‌پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول