اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام عنوان کرد

دست پر دولت در پروژه‌های عمرانی دهه فجر چرام

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام از دست پر دولت برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

دست پر دولت در پروژه‌های عمرانی دهه فجر چرام

شکرالله امامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار داشت: با اعتبار نزدیک به 72 میلیارد و 618 میلیون ریال در دهه مبارک فجر پروژه‌های عمرانی چرام افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.

امامی افزود: در حوزه آموزش افتتاح مدرسه حضرت زینب با اعتبار 520 میلیون تومان با زیربنای یک‌هزار و 210 متر مربع از محل اعتبارات ملی و کلنگ‌زنی سالن ورزشی چرام با اعتبار 2 هزار و 550 میلیون ریال با زیربنای 615 مترمربع از محل اعتبارات استانی و افتتاح مدرسه سه کلاسه بید انجیر سرفاریاب با اعتبار 120 میلیون تومان و زیربنای 262 مترمربع را خواهیم داشت.

وی در حوزه انرژی به اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستای بلدان با اعتبار 220 میلیون ریال و توسعه و احداث شبکه برق چرام با اعتبار 220 میلیون ریال اشاره کرد.

امامی بیان داشت: افتتاح سه کیلومتر از مسیر باشت به چرام با اعتبار 244 میلیون تومان، افتتاح دو کیلومتر بهسازی جاده آرند به گره‌ای با اعتبار 800 میلیون ریال شامل زیرسازی و آسفالت، افتتاح 3.2 کیلومتر راه مندان سواری شیخ هابیل با اعتبار 110 میلیون تومان، افتتاح یک کیلومتر بهسازی و آسفالت راه روستایی خلیفه‌ای با اعتبار 200 میلیون ریال و افتتاح بهسازی راه چرام به دهدشت در محور القچین سفلی شامل آسفالت به طول 700 متر و عرض 15.6 در حوزه راه و ترابری می‌باشد.

فرماندار چرام به احداث هشت بند گابیونی دلی باریک به حجم عملیات 416 متر مکعب با اعتبار 233 میلیون ریال و احداث بندهای چند منظوره سنگی ملاتی در سر فاریاب با اعتبار 925 میلیون ریال و حجم عملیات 2 هزار و 170 مترمکعب در حوزه منابع طبیعی اشاره کرد.

امامی در ادامه به طرح‌های آب و فاضلاب پرداخت و گفت: افتتاح دو کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب آشامیدنی در سطح شهر با اعتبار 120 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، افتتاح مخزن 2 هزار متر مکعبی و حفر و تجهیز چاه شماره دو در بحث آب رسانی به شهر چرام با اعتبار 500 میلیون تومانی از محل اعتبارات استانی، کلنگ‌زنی 6 هزار و 500 متر شبکه جمع‌آوری و خط انتقال در بحث فاضلاب مسکن مهر چرام با اعتبار 650 میلیون تومانی از محل اعتبارات استانی و افتتاح آب‌رسانی به 220 واحد مسکن مهر چرام با اعتبار 120 میلیون تومانی از محل اعتبارات استانی در حوزه آب و فاضلاب است.

عالی‌ترین مسئول اجرایی چرام عنوان کرد: شهدا سند گویای ملت ما هستند و می‌دانیم اگر آسایشی، امنیتی و رفاهی در این مملکت وجود دارد همه به برکت خون شهدا است که در این راستا ساماندهی گلزار شهدای بردیان با اعتبار 170 میلیون ریال، ساماندهی گلزار شهدای شهرک نهم با اعتبار 124 میلیون ریال، ساماندهی گلزار شهدای تیر‌آبگون با اعتبار 120 میلیون ریال، ساماندهی گلزار شهدای شیخ هابیل با اعتبار 54 میلیون ریال و ساماندهی گلزار شهدای سواری با اعتبار 52 میلیون ریال را خواهیم داشت که همه پروژه‌های بنیاد شهید افتتاحی می‌باشند.

امامی، چرام را از لحاظ کشاورزی مستعد دانست و افزود: در این راستا افتتاح آبیاری تحت فشار اراضی دشت جمال‌الدین با اعتبار پنج هزار و 430 میلیون ریال که سطح زیر کشت آن 100 هکتار می‌باشد و کلنگ‌زنی آبیاری تحت فشار و کاشت نهال شمس‌آباد با اعتبار 24 میلیون ریال و سطح زیر کشت 400 هکتار در حوزه کشاورزی را خواهیم داشت.

امامی کلنگ‌زنی مصلای نماز جمعه با اعتبار 200 میلیون ریال و  زیربنای 19 هزار و 600 مترمربع  و کلنگ‌زنی کتاب‌خانه شماره دو با زیربنای 1300 مترمربع در دو طبقه با اعتبار هفت هزار میلیون ریال، کلنگ‌زنی سایت اداری چرام یا تعداد 10 ساختمان و با اعتبار شش هزار و 480 میلیون ریال و کلنگ‌زنی دانشگاه پیام نور را نیز در بخش فرهنگی عنوان کرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول