اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان دولت دهم تحقق می‌یابد

اتمام راه‌آهن مراغه ـ ارومیه تا پایان دولت دهم

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: راه‌آهن مراغه ـ ارومیه، بزرگراه ارومیه ـ میاندو آب و بزرگراه میاندوآب، کرمانشاه تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسند.

اتمام راه‌آهن مراغه ـ ارومیه تا پایان دولت دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمد صادقی در بازدید از پروژه‌های راهسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: با پیش‌بین‌های انجام شده در تامین اعتبار پروژه‌های شاخص و اولویت‌دار استان در بخش زیرساخت‌های حمل‌ و نقل پروژه‌های عمرانی این پروژه‌های بزرگ زیربنایی حوزه حمل‌ و نقل در آذربایجان غربی تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود: همجواری آذربایجان غربی با سه کشور همسایه در اتصال کریدور آسیا به اروپا و انتقال کالاهای تولیدی داخل به بازارهای مصرف منطقه نقش ویژه دارد که با اتمام این طرح‌ها شاخص ایمنی سفر و ظرفیت ترانزیت بار در این منطقه ارتقا می‌یابد.

صادقی در ادامه گفت: همزمان با گرامیداشت سی‌ و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از یک هزار و 814 کیلومتر بزرگراه با اعتبار بیش از 11750 میلیارد ریال در مناطق مختلف کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: درایام الله دهه فجر در آذربایجان غربی نیز 566 کیلومتر راه دسترسی با اعتبار 910 میلیارد ریال شامل 520 کیلومتر راه روستایی، 30 کیلومتر بزرگراه و 16 کیلومتر راه اصلی افتتاح می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه معاون عمرانی استاندار از پروژه تکمیل میانگذر دریاچه ارومیه، تقاطع غیرهمسطح ابوذر ارومیه، آزاد راه شهید کلانتری، قطعه پنجم راه‌آهن ارومیه و ایستگاه ارومیه بازدید کرد.

بازدید از پروژه بزرگراه ارومیه ـ میاندوآب، تقاطع غیرهمسطح سراهی محمدیار و بزرگراه میاندوآب به بوکان از دیگر برنامه سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت توسعه و زیربناهای کشور بود که پس از بررسی وضعیت پیشرفت طرح‌ها، تصمیمات لازم برای تسریع در عملیات اجرایی طرح‌ها اتخاذ شد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول