اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

راه مستقیم ملت ایران ولایت‌مداری است

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: مردم بصیر ایران اسلامی راه مستقیم خویش را در ولایت‌مداری، ولایت‌محوری و ولایت‌دوستی می‌بینند.

راه مستقیم ملت ایران ولایت‌مداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،  حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی نیا صبح امروز در نشست با فعالان فرهنگی و مذهبی استان بوشهر اظهار داشت: شهدای جهاد علم و فناوری مصداق بارز دانشمند ایرانی- اسلامی هستند که با توکل به خداوند، پیروی از فرامین ولی زمان و پشتکار مثال‌زدنی خویش موجب ترس و وحشت دشمنان شدند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: هنگامی که مقام معظم رهبری اعلام جنبش نرم‌افزاری کردند، امثال شهید علی محمدی، شهریاری، رضایی‌نژاد و احمدی‌روشن‌ها برای عملیاتی و اجرایی کردن آن دست به کار شده و رشد علمی کشور را شتابان کردند.
وی در ادامه بیان کرد: دشمنان این مرز و بوم باید بدانند که رشد روزافزون علم و دانش در جامعه ایران اسلامی نهادینه شده است و جوانان کشور امروزه توانسته‌اند با تحقیقات عظیم و گسترده خود موجب تحقق دستاوردهای سترگ علمی در زمینه‌های مختلف از قبیل هسته‌ای، نانو تکنولوژی، سلول‌های بنیادین، فضانوردی، تجهیزات نظامی و .... باشند و مستکبران باید بدانند که ملت بزرگ ایران را با ترور، جنگ و خونریزی نمی‌توان تهدید کرد چون که قائل به آنند که هیچ انقلاب و تحولی بدون خون امکان‌پذیر نیست بنابراین خود را برای هرگونه حادثه‌ای آماده کرده‌اند.
موسوی نیا اضافه کرد: جهاد فی‌سبیل‌الله درسی است که مردم ایران اسلامی آن را به خوبی فرا گرفته‌اند و با همت و تلاش مضاعف برای تحقق آن در همه زمینه‌ها کوشش کرده و آن را نسل به نسل منتقل می‌کنند و همچون میراثی ماندگار و گرانبها از آن مراقبت می‌کنند که نمونه بارز آن را می‌توان در نامه خانواده شهید احمدی‌روشن به رهبر معظم انقلاب یافت.
مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: مردم بصیر ایران اسلامی صراط مستقیم خویش را در ولایت‌مداری، ولایت‌محوری و ولایت‌دوستی می‌بینند، زیرا که فرامین ایشان الهی است و از هوا و هوس به دور است، آن هنگام که در راستای تحقق منویات ایشان گام برداشته شود، ماحصلش عزت و سربلندی است و هر وقت کوتاهی شود جامعه دچار توقف و درماندگی می‌شود.
وی ادامه داد: در این موارد می‌توان به شعار ما می‌توانیم امام راحل (ره) اشاره کرد که با استعانت از خداوند و تلاش و پشتکار جوانان آن را محقق کردیم و این و عزت و بزرگی را برای خود به ارمغان آوردیم.
موسوی‌نیا اظهار داشت: اما در باب کوتاهی و بی‌توجهی در فرامین می‌توان به اعلام تهاجم فرهنگی دشمن در دهه 70 از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد که با کم‌توجهی مسئولان، متاسفانه امروز با مشکلات عدیده فرهنگی روبرو شده‌ایم.
وی تصریح کرد: شهدای جهاد علم و فناوری، تعلیم و تهذیب را با هم آموخته و این عامل عنایت ویژه خداوند به آن‌ها بود که باعزت‌ترین مرگ یعنی شهادت را نصیبشان کرد.
موسوی نیا گفت: نخبگان انقلاب علمی با دستاوردها و فناوری‌های نو از یک‌سو و نیروها امنیتی نیز با اقدامات تهاجمی خود از سوی دیگر این رفتار شنیع و حرکت بزدلانه را به بهترین شکل ممکن جواب می‌دهند.
انتهای پیام/ر20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول