اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد دهه فجر جیرفت:

راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده ولایتمداری مردم است

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد برگزاری دهه فجر شهرستان جیرفت گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه به دشمنان نشان می‌دهد که مردم ایران همواره حامی ولایت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده ولایتمداری مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، علی‌اکبر علیدادی بعد از ظهر امروز در کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت ربیع‌الاول را ماه رحمت و مغفرت خواند و اظهار داشت: مقارن شدن ایام فرخنده این ماه با دهه مبارک فجر بر عظمت و شکوه این ایام می‌افزاید.
وی افزود: تاکنون دو جلسه ستاد دهه فجر برای هر چه بهتر برگزار شدن، آیین پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان جیرفت تشکیل و جلسه سوم برای نهایی شدن مصوبات کمیته‌ها نیز هفته آینده با حضور مسئولان مربوطه برگزار می‌شود.
علیدادی تصریح کرد: عمده کار و خروجی برنامه‌های این ستاد، حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه است تا دشمنان نظام بدانند، مردم ایران همواره حامی ولایت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.
به گزارش فارس، کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر با حضور اعضا و مسئول ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت تشکیل شد.
در این جلسه کلنگ‌زنی گلزار شهدای مرکز بخش جبالبارز و جورکان اسفندقه در ایام دهه فجر به تصویب رسیده است.
تعویض پرچم جمهوری اسلامی تمام مزار شهدای شهرستان جیرفت و افتتاح گلزار شهدای روستای هوکرد، علی‌آباد و دوبنه با همکاری ستاد مرکزی دهه فجر نیز از جمله مصوبات این جلسه بوده است.
در این جلسه همچنین مقرر شده است، رؤسای اداره‌ها با خانواده شهدای کارمند آن اداره دیدار کنند و همچنین دیدار تعدادی از اعضای خانواده شهدا با امام جمعه شهرستان در هفته وحدت انجام شود.
برگزاری جلسه ویژه همسران و مادران شهدا و همسران جانبازان با همکاری کمیته بانوان شهرستان جیرفت با عنوان «منزلت زن مسلمان» و دعوت از سخنران ویژه در دهه فجر مصوب شده است.
برگزاری آیین مهمانی لاله‌ها «عطرافشانی و گلباران گلزار شهدا» با همکاری اداره‌های مرکز شهر، پایگاه‌های مقاومت بسیج، دهیاری‌ها و مدرسه‌ها با محوریت بخشداری‌ها در گلزار شهدای روستاها نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول