اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فعال سیاسی در استان البرز:

مجلس نیازمند وکلای ایثارگر است

خبرگزاری فارس: یک فعال سیاسی در استان البرز گفت: شرایط کشور و انقلاب حساس بوده و باید نمایندگانی به مجلس راه یابند که بسیجی‌وار عمل کرده و روحیه ایثار و حتی از جان‌گذشتگی داشته باشند.

مجلس نیازمند وکلای ایثارگر است
محمود کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: امام خمینی(ره) مجلس شورای اسلامی را در رأس امور کشور ترسیم فرمودند و این فرمایش نشان‌ دهنده اهمیت و جایگاه حساس خانه ملت است.
وی تصریح کرد:‌ وقتی نهادی در رأس امور قرار دارد،‌ طبیعی است که باید افرادی به آن راه یابند که ضمن داشتن ویژگی‌های خاص، از اهمیت و حساس بودن جایگاه خود به خوبی اطلاع داشته باشند.

* نماینده‌ای که با پول صاحبان ثروت به مجلس می‌رود، برای مردم کار نمی‌کند
این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه نمایندگان ملت نباید به احدی وامدار و بدهکار باشند، گفت: نماینده‌ای که با پول و حمایت صاحبان قدرت و ثروت به مجلس راه می‌یابد، در طول دوران نمایندگی نیز تنها به فکر حفظ منافع این گروه است.
کیانی تاکید کرد: بنابراین فعالیت و عملکرد این افراد در خانه ملت هیچ سودی برای کشور و مردم نداشته و بیشتر به انقلاب آسیب می‌رسانند.
وی خاطرنشان کرد: البته مردم در زمان رأی دادن باید هوشیار بوده و با بصیرت و آگاهی وکلای خود را برای ورود به مجلس انتخاب کنند، لذا در روز انتخابات وظیفه بسیار سنگینی برعهده واجدان شرایط حق رأی قرار دارد.

* مجلس نماینده بسیجی می‌خواهد
این جانباز هشت سال دفاع مقدس با اشاره به رشادت‌ها و ایثار رزمندگان سپاه اسلام در دوران جنگ تحمیلی عنوان کرد: امروز ما در شرایط حساس‌تری قرار داشته نیازمند نمایندگانی هستیم که بسیجی‌وار به قلب مشکلات کشور حمله کرده و به فکر منافع شخصی خود و صاحبان قدرت و ثروت نباشند.
کیانی افزود: اگر تنها 100 نماینده با این روحیه وارد مجلس شوند، به طور قطع قوه مقننه به صورتی اداره خواهد شد که مورد رضایت مردم و ولی‌امرمان باشد.

* مردم نماینده ولایی می‌خواهند
وی در بخش دیگری از سخنان خود ولایت‌مداری را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اصلی و مهم مسئولان در جامعه اسلامی توصیف کرد و گفت: مسئولان در نظام اسلامی به ویژه مجلسی که در رأس امور قرار دارد، باید ولایت‌مدار بوده و مطیع اوامر ولی‌امر خود باشند.
کیانی عنوان کرد: تکالیف شرعی، قانونی و عقلی حکم می‌کند که مسئولان در برابر رهنمودها و خواسته رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی چون و چرا نکرده و به طور قطع مردم ولایی ایران نیز نماینده ولایت‌مدار می‌خواهند.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد که مجلس نهم از نمایندگان بسیجی، مستقل، ولایی و ایثارگر تشکیل شده و در کنار تحقق این مهم حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی نیز پاسخی باشد در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌های دشمنان اسلام و انقلاب.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول