اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

حضور حداکثری مردم در انتخابات را هدف اول قرار دهید

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات را هدف اول قرار دهید و از هر سخنی که حضور حداکثری را کاهش دهد باید جلوگیری کرد.

حضور حداکثری مردم در انتخابات را هدف اول قرار دهید
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام والمسلمین محمد‎حسین ابوترابی‎فرد بعد از ظهر امروز در جمع منتخبان اصولگرایان شهر و روستای گرگان اظهار داشت: تلاش برای انتخاب بهترین‎ها در انتخابات، کار ارزشمندی است.
وی تصریح کرد: کسانی‎ که از ظرفیت بالای فردی و از پایگاه اجتماعی بالایی برخوردار باشند می‎توانند به‎عنوان بازوی ولایت و با‎ درایت نقش‎آفرینی کنند که این وظیفه‎ای است که بر یکایک شما نهاده شده است.
 
*قدرت سیاسی ایران در منطقه قطعا از آمریکا بیشتر است
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی امروز به یک قدرت سیاسی و دفاعی تبدیل شده است و این قدرت در طول یک قرن یا دو قرن به دست نیامده بلکه در طول یک دهه توانسته‎ایم به این مهم دست یابیم.
حجت‎الاسلام ابوترابی‎فرد بیان داشت: امروز قدرت سیاسی ایران در منطقه قطعا از آمریکا بیشتر است چرا که حرف آخر را در بسیاری موارد ایران می‎زند.
وی با تاکید بر اینکه تنها در حوزه اقتصادی کشور امکان آسیب وجود دارد، خاطر نشان کرد: علت این موضوع به بی‎توجهی خودمان برمی‎گردد و مسئولان در این زمینه باید پاسخگو باشند که چرا در این راستا نتوانسته‎اند آن‌گونه که شایسته است با توجه به در اختیار داشتن این همه مواهب و امکانات، گام‎های اساسی بردارند.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مجلس برای تبدیل شدن به قدرت اقتصادی خوب کار نکرده‎ایم و این تفکر هنوز هم شکل نگرفته است.
 
*راه عزت و اقتدار هر ملتی از شایسته‎سالاری می‎گذرد
حجت‎الاسلام ابوترابی‎فرد یادآور شد: اگر مسئولان به گونه‎ای انتخاب شوند که نیازی به تلاش و تصمیم نمایندگان نباشد ایده‎آل است و این مهم، زمانی اتفاق می‎افتد که نماینده منصفانه ببیند که بهترین مسئول و شایسته‎ترین فرد در سیستم اداری انتخاب می‎شود که اگر این‌گونه باشد بار سنگینی از دوش نمایندگان نیز برداشته خواهد شد.
وی بیان داشت: ما در این حوزه متاسفانه هنوز با سوال و چالش جدی مواجه هستیم پس دیگر نمی‎توان نسبت به چنین موضوع مهمی بی‎تفاوت بود.
وی گفت: راه عزت و اقتدار هر ملتی از شایسته‎سالاری می‎گذرد و رمز اقتدار این نظام، شایسته‎سالاری است.
حجت‎الاسلام ابوترابی‎فرد تاکید کرد: شایسته‎سالاری باید در همه سطوح مدیریت کشور اعمال شود تا ما به قدرتی که در خور ایران اسلامی است دست یابیم و باید مبدل به قدرت اقتصادی شویم که امروز در آن جایگاه نیستیم.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول