اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هدایتخواه:

اجازه ندهیم پول به انتخابات خدشه وارد کند

خبرگزاری فارس: مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مبادا اجازه دهیم آبروی انتخابات در کشور با وسیله بی‌ارزشی چون پول به هدر رود.

اجازه ندهیم پول به انتخابات خدشه وارد کند
ستار هدایتخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار داشت: برخی به دنبال آن هستند که پول را در انتخابات جایگزین فکر و اندیشه مردم کنند که این تفکر در نزد ملت ایران شکست خورده است.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این تفکر خطرناک و منفعت‌طلبانه اگر در کشور ترویج پیدا کند همه چیز را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.
وی افزود: کسانی که می‌خواهند این‌گونه وارد مجلس شوند با همین شیوه در دام دشمنان انقلاب خواهند افتاد و حاضرند منافع این کشور و ملت را با پول به دشمنان بفروشند.
مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مردم در دام چنین افرادی نخواهند افتاد، تصریح کرد: این گونه افراد و جریان‌ها مطمئن باشند که دست آن‌ها برای نظام رو شده و روسیاهی و عاقبت بد آن‌ها نزدیک خواهد بود.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: چنین افرادی با پول و ثروت‌های بادآورده برای خود اسم و رسم پیدا کرده‌اند غافل از آن‌که چنین هیمنه و هیبتی پوشالی و کاغذی است.
هدایتخواه تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این راستا هشدار لازم را داده‌اند که همه وظیفه داریم با حفظ بصیرت در دام چنین اشخاص و گروه‌هایی که تعداد آن‌ها در کشور کم نیست گرفتار نشده و سرنوشت کشور را به دست آن‌ها واگذار نکنیم.
وی با بیان اینکه توزیع پول هیچ کمکی به منفعت‌طلبان در انتخابات نخواهد کرد، بیان داشت: این‌ها در دو میدان مادی و معنوی و بالاتر از همه در نزد پروردگار شرمنده خواهند بود.
هدایتخواه با اشاره به اینکه چشمان بیداری در نظام جمهوری اسلامی هستند که اجازه نخواهند داد برخی افراد سودجو به رای و عقیده مردم بی‌رحمی کنند، تاکید کرد: هرگونه عمل خلافی در این ارتباط مورد رصد قرار خواهد گرفت و چنین سارقانی پیش از رسیدن به مطلوب خویش به سزای عمل خود خواهند رسید.
این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم به ریش چنین افرادی خواهند خندید چرا که مردم ایران اسلامی ولایتمدار هستند و با انگشت اشاره ولی خویش متخلفان مردم گریز را از صحنه خارج خواهند کرد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول