اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

اهداف دشمن در انتخابات از پیش شکست خورده است

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: دشمن در اهداف خود در انتخابات از جمله کمرنگ کردن حضور مردم از پیش شکست خورده است.

اهداف دشمن در انتخابات از پیش شکست خورده است
سید قدرت‌الله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: دنیای کفر، الحاد، استعمار و استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقشه‌‌های شومی را طراحی و اجرا کرده‌‌اند.
وی افزود: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی هم‌سخن، هم‌صدا و همگام باهم با سنگ‌اندازی‌های خود علیه ایران سعی در تخریب و  از بین بردن این نظام مقدس دارند.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نهال نظام مقدس جمهوری اسلامی 33 سال قبل در زمین نشانده شده و ریشه‌های این درخت تنومند به شکل بیداری اسلامی در کشورهای خاورمیانه و کشورهای دیکتاتوری نمایان شده ‌است.
حسینی با اشاره به فشارها و تهدیدهای مکرر دشمن در میادین متعدد علیه ایران اسلامی ابراز داشت: برنده این صحنه نابرابر دشمن در برابر ملت ایران در طول این 33 سال مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی بوده‌اند.
وی تاکید کرد: تا زمانی که تاسوعا، عاشورا، لیالی قدر، اعتکاف، ماه مبارک رمضان و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی هستند در صورت بیشتر شدن فشار و تحریم ملت ایران اسلامی منسجم‌تر می‌شوند.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس ابراز داشت: ملت ولایی و انقلابی ایران اسلامی مسیر خود را انتخاب کرده‌اند و با اتحاد، همدلی و گوش دادن به فرامین رهبری قصد دارند به اهداف خود برسند.
حسینی تهدیدات و تحریم‌های آمریکا و کشورهای اروپایی را ابزاری برای رسیدن به اهداف منفعت‌طلبانه این کشورها دانست و گفت: هدف از این همه تهدید و تحریم کشاندن ایران اسلامی پای میز مذاکره‌ای است که تأمین‌کننده منافع و خواسته‌های نامشروع دشمنان ایران است.
وی یادآور شد: ایران اسلامی 30 سال پیش که در ابتدای راه پیشرفت و توسعه بود پای میز منافع غرب ننشست و هم‌اکنون که در اوج قدرت، اقتدار و جایگاه جهانی است هرگز این ننگ را نمی‌پذیرد.
وی با اشاره به پیشرفت‌های اخیر نظامی جمهوری اسلامی ایران در تولید موشک‌های دور برد عنوان داشت: اگر لازم باشد و منافع جمهوری اسلامی به خطر بیفتد تنگه هرمز به راحتی توسط نیروهای نظامی قدرتمند ایران اسلامی بسته می‌شود.
حسینی انتخابات و حضور پرشور مردم را یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان داشت: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با حربه‌های مختلف توسط رسانه‌های خود سعی در کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات را دارند اما سال به سال حضور پرشور و پررنگ مردم ولایت‌مدار و با بصیرت ایران اسلامی نقشه‌های آنها را برهم می‌زند.
انتهای پیام/صا10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول