اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایی:

انقلاب اسلامی به قطب جهانی تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایی گفت: انقلاب اسلامی ایران در مقابل نظام سلطه به پا خاسته و به قطب جهانی تبدیل شده است.

انقلاب اسلامی به قطب جهانی تبدیل شده است

علیرضا زاکانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، با بیان اینکه در شرایط کنونی رسالت فراملی و تاریخی بر گردن همه ما است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در مقابل نظام سلطه به پا خاسته و با به هم زدن قطب شرق و غرب با ایدئولوژی مطلوب خود به قطب جهانی تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: ‌این انقلاب بیش از نیم قرن است که با افتخار بر محوریت روحانیت و امام راحل و در ادامه مسیر نیز جانشین خلف و شایسته امام، رهبر معظم انقلاب تداوم‌بخش حرکت‌هایی است که دنیا از فهم و درک حقیقت آن عاجز است.

زاکانی خاطر نشان کرد: این شرایط برای نظام اسلامی ما موقعیتی را به وجود آورده است تا در بین نظام‌ها و انقلاب‌های رخ داده در دنیا به عنوان حرکتی تأثیرگذار زبانزد عام و خاص باشد و با تکیه بر جمهوریت نظام بنیان سیره‌ای گذاشته شود که در آن اداره و حکومت جامعه با اراده مردم و در شکل انتخابات و گزینش افراد اصلح انجام شود.

این مسئول اضافه کرد: آن چه برای نظام اسلامی ما قابل اهمیت است این‌که این نظام بر محور ارزش‌ها حرکت کرده و با تبیین آن به بشریت به الگویی بی‌نظیر تبدیل شده است که بلوک غرب و شرق همچنان از درک حقیقت و ماهیت آن عاجز هستند.

زاکانی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با کنار زدن نظام‌های مادی دنیا با ایدئولوژی مکتبی و آرمان‌خواه با تکیه بر شعار عدالت و آزادی مرام و روشی را بنیان نهاده است که به جرأت می‌توان گفت امروز شیفتگان بسیاری به این مکتب اقبال نشان داده و معنویت و اصالت شعارهای آن را باور کرده‌اند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران به جغرافیایی عظیم در 33 سال اخیر تبدیل شده که در هر مقطع و موقعیتی پایه‌های نظام سلطه را متزلزل کرده و نوید یک حرکت انفجاری را علیه تمام شیاطین و مستکبران به وجود آورده است.

عضو جبهه متحد اصولگرایی با بیان اینکه امروز کار به جایی رسیده است که نظام‌های دست‌نشانده منطقه‌ای نیز به قدرت و عظمت ملت ایران معترف هستند، افزود: بیداری اسلامی که امروز در حال شکل‌گیری و تکامل است مصداق و نمونه‌ای روشن از این حرکت‌های تأثیرگذار است به‌گونه‌ای که نظام سلطه امروز در حیات خلوت خود نیز امنیتی را احساس نمی‌کند.

زاکانی اظهار داشت: ما با یک مسئولیت فراملی باید از نهضت بیداری حمایت کرده و آن را مدد برسانیم تا در خارج از مرزهای ایران شاهد تداوم و مرسوم شدن الگوهای بی‌نظیر باشیم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما امروز موازنه قدرت و استراتژی غرب را به هم زده است به‌طوری که اگر زمانی بوش پدر شعار نظم نوین جهانی را سر می‌داد و آمریکا را دهکده و کدخدای آن می‌دانست، امروز دیگر چنین ادعایی وجود ندارد چراکه آمریکا در همین دهکده جهانی در حال نابودی و از هم پاشیده شدن است.

زاکانی به حوادث مختلف در 10 سال اخیر اشاره کرد و ادامه داد: بعد از حادثه سپتامبر سران آمریکا با ادعاهای واهی سعی کردند مردم منطقه خاورمیانه را به نقض قوانین و مقررات جهانی متهم کنند و با همین ادعا در فضای غبارآلود آمریکا به عراق و افغانستان و برخی کشورهای همسایه یورش برد که نتیجه آن امروز از هم پاشیده شدن نظام اقتصادی لیبرال دموکراسی است.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایی در ادامه به شکست سنگین اقتصادی آمریکا و نظام غرب در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: کشور آمریکا امروز با 15.5 تریلیارد دلار بدهی، بدهکارترین کشور دنیاست به‌طوری که امسال نیز در نظام بودجه‌ریزی این کشور بالغ بر یک هزار و 600 میلیارد دلار نبود تحقق بودجه را شاهد بودیم.

وی افزود: این نظام‌های مدعی امروز دچار انقراض درونی شده‌اند و همین کشور که خود را مهد مکتب لیبرال دموکراسی می‌دانست از درون در حال پاشیده شدن و انهدام واقعی است.

زاکانی اظهار داشت: ‌آمریکا در این شرایط و اوضاع که موازنه‌های اقتصادی، نظامی و حتی سیاسی را از دست داده خود را به هر آب و آتشی می‌زند تا موقعیت خود را حفظ کند در حالی که تمام ابرقدرت‌های دنیا مدعی هستند که نظام لیبرال دموکراسی در خط پایان است.

وی تهدیدهای اخیر استکبار جهانی در ایجاد نظم نوین در منطقه خاورمیانه را یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما به فکر جهانی شدن هستیم در حالی که آمریکا و همدستان منطقه‌ای او در تفکر جهان نوینی هستند که هیچ وقت تحقق آن در اذهان و افکار نمی‌گنجد.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایی تصریح کرد:‌ ما اگر به رسالت تاریخی خود در تمام عرصه‌ها به شایستگی عمل کنیم و به وعده خداوند در یاری و نصرت رساندن به مؤمنان و ایمان‌آورندگان اعتقاد داشته باشیم، به یقین بر جلال و عظمت نظام اسلامی افزوده و هیمنه استکبار نیز روز به روز شکسته و از هم پاشیده می‌شود.

انتهای پیام/خ۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول