اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی سلماس:

دهه فجر شناسنامه انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی سلماس گفت: دهه فجر به مثابه شناسنامه انقلاب اسلامی است از این رو باید حفظ و شناسانده شود.

دهه فجر شناسنامه انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، پرویز قاسمی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار داشت: پیروزی انقلاب بی‌نظیر و شکوهمند اسلامی ایران توسط امام راحل و مردم مسلمان، نتیجه اسلام‌مداری است.
وی با بیان اینکه ظهور و بروز انقلاب اسلامی ایران در طول تاریخ کشور بی‌سابقه و بی‌نظیر است، افزود: تلاش بی‌وقفه دولتمردان در راستای خدمت‌رسانی به مردم و جامعه ایران اسلامی از بدو انقلاب تا حدودی توانست چهره محرومان و استضعاف را از جامعه پاک کند.
این مسئول در ادامه با بیان اینکه ولایت‌مداری عشایر بی‌نظیر است، اضافه کرد: عشایر سربازان پرافتخار و همیشه وفادار به اسلام و انقلاب هستند، همواره در مقاطع مختلف انقلاب نقش تعیین‌کننده و مؤثر در مبارزات داشته‌اند که موید این مطلب، شهدای بسیاری است که تقدیم انقلاب و نظام کرده‌اند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه عشایر از پایه‌های محکم نظام هستند باید در ایام مبارک دهه فجر نیز برنامه‌ریزی ویژه داشته باشیم.
به گفته این مسئول ضروری است مجموعه فعالیت‌های انجام شده در راستای برطرف شدن محرومیت، سازندگی و آبادانی روستاها منعکس شود.
مدیر جهاد کشاورزی سلماس با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده در ایام دهه فجر ادامه داد: بر اساس برنامه‌های مصوب کمیته روستایی و عشایری نمونه‌های روستایی و عشایری انتخاب و تجلیل می‌شوند.
وی برگزاری مراسم ویژه مهمانی لاله‌ها، مراسم جشن انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نمایشگاه و گردهمایی‌ها را از مهم‌ترین برنامه‌های مصوب کمیته روستایی و عشایری در سطح شهرستان ذکر کرد.
در این جلسه بعد از بحث و تبادل‌نظر برنامه‌های پیشنهادی اعضای کمیته روستایی و عشایری شامل جمع‌بندی پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم، افتتاح پروژه‌های عمران روستایی در ایام دهه فجر، اعزام تیم پزشکی به روستاها و ویزیت رایگان از جمله برنامه‌های این کمیته در دهه فجر امسال است.
برگزاری محفل انس با قرآن، اردوی فرهنگی زیارتی حلقه‌های معرفتی، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا در روستاها، برپایی اردوی فرهنگی زیارتی مربیان حلقه‌های معرفتی، اعزام اکیپ‌های دامپزشکی و ارائه خدمات رایگان در روستاها نیز از مصوبات این کمیته بود.
انتهای پیام/آ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول