اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

دوست و دشمن بر جهانی شدن انقلاب اسلامی اذعان دارند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: پس از گذشت 32 سال از انقلاب اسلامی، امروز دوست و دشمن بر جهانی شدن این انقلاب اذعان دارند.

دوست و دشمن بر جهانی شدن انقلاب اسلامی اذعان دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام ابوالفضل ولایی در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مرند اظهار داشت: امروز به لطف خداوند متعال، پایداری و ولایت‌مداری ملت، توازن قدرت به نفع نظام جمهوری اسلامی تغییر یافته است.
وی با اشاره به تحولات و بیداری اسلامی ملت‌های منطقه، یادآور شد: این موضوع به برکت خون شهداست که درخت تنومند پایداری ملت انقلابی و ولایی را آبیاری کرده‌اند.
ولایی با بیان اینکه غرب و به خصوص آمریکا و ر‍ژیم صهیونیستی در طول عمر جمهوری اسلامی، همیشه ایران را تهدید کرده‌اند، گفت: اما هیچگاه این تهدیدات جامه عمل نپوشیده است.
وی افزود: در طول سال‌های قبل از انقلاب، رژیم دیکتاتوری پهلوی نوکر غرب بود اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قدرت و نفوذ آمریکا و غرب در منطقه روز به روز محدودتر و کمرنگ‌تر شد.
ولایی گفت: این امر به برکت شرفی است که ولایت امر به این مملکت بخشیده است.
در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام محدث‌نیا مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرند تقدیر و حجت‌الاسلام برزگر به عنوان مسئول جدید این نهاد معرفی و منصوب شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول