اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پارس‌آباد:

بسیج فرهنگ صیانت ارزش‌ها و دیانت انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان پارس‌آباد گفت: بسیج فرهنگ متعالی صیانت از ارزش‌ها و دیانت در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بسیج فرهنگ صیانت ارزش‌ها و دیانت انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالله صفری پیش از ظهر امروز در مراسم بدرقه بسیجیان خواهر شهرستان پارس‌آباد به مناطق عملیاتی جنوب اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب فرهنگ بسیج با درایت امام راحل در کشور شکل نهادینه به خود گرفت و سبب شد تا امروز ملت ایران ثمره و نتیجه آن را به خوبی مشاهده کند.
وی با بیان اینکه توسعه این فرهنگ در کنار صیانت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی توسعه کشور از لحاظ اقتصادی، صنعتی، سازندگی و تولیدی را به همراه داشته است، افزود: فرهنگ بسیج هر چند ذاتاً یک مقوله فرهنگی است اما ابعاد آن به حدی وسیع است که همه مردم می‌توانند از ثمرات آن بهره بگیرند.
فرمانده سپاه شهرستان پارس‌آباد با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ایران در سایه تجلی چنین فرهنگ متعالی امروز به قدرت بالنده کشور تبدیل شده است، بیان داشت: بزرگترین شاخصه بسیج این است که در سال‌های اخیر این نیرو در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن همچون دوران هشت ساله جنگ تحمیلی مدبرانه و مجهز وارد میدان شده و به هیچ ابرقدرتی اجازه دخالت در سرنوشت کشور را نمی‌دهد.
صفری با اشاره به شیطنت‌های مختلف استکبار جهانی در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: این شیطنت‌ها به حدی وسیع و گسترده بوده که حتی خود رسانه‌های غربی از گستردگی آن همیشه نگران بودند اما پایداری ملت ایران و اتکای آنها به فرهنگ اصیل انقلاب اسلامی سبب شده تا تمام کید دشمن به ضرر خود آنها تمام شود.
این مسئول به موج عظیم تحریم‌ها در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: این تحریم‌ها به مانند کف روی آب است که رستاخیز ملت ایران در 12 اسفند به مانند بادی عظیم این خس و خاشاک را از بین می‌برد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه شهرستان پارس‌آباد در ادامه سخنان خود با اشاره به حرکت خوب مجموعه بسیج با آموزش و پرورش در عزیمت دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب یادآور شد: این عزیمت‌ها به حدی در آشنایی جوانان در مورد حوادث جنگ تحمیلی موثر و کارآمد بوده است که ما حتی نتایج و ثمرات آن را می‌توانیم در بازگویی خاطرات از زبان دانش‌آموزان مشاهده کنیم.
صفری تداوم این اعزام‌ها را در ایام تعطیلات نوروزی و تابستان یادآور شد و تصریح کرد: دانش‌آموزان ما باید بدانند که نسل اول و دوم انقلاب در چه شرایطی و موقعیتی با بصیرت و تدبیری درست عزیمت به جبهه را به عنوان یک تکلیف برای خود محسوب کرده و بدون چشم‌ داشت مادی و دنیوی در راه کشور و آرامش  ملت‌ خود چگونه جان فشانی کردند.
وی با بیان اینکه این حرکت نوعی انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده است، تصریح کرد: دشمن ما در انتقال این فرهنگ به نسل آینده در صدد دسیسه و توطئه‌چینی است تا بتواند از خلا به وجود آمده به نفع خود استفاده کند.
فرمانده سپاه شهرستان پارس‌آباد از عزیمت یک هزار بسیجی خواهر در دو نوبت از شهرستان پارس‌آباد به مناطق جنوب خبر داد و اظهار داشت: بسیجیان در مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند و از برنامه‌های متنوع فرهنگی، علمی، ورزشی و رزمی در قالب کتاب آموزش دفاعی بهره‌مند می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صفری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: این بازدیدها از مناطق هویزه، شلمچه، طلاییه و اروند‌کنار انجام شده و برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز در آن مناطق اجرا می‌شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول