اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

کاروان انقلاب تصویری روشن از عظمت انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: کاروان انقلاب روایتی است که تلاش می‎کند تصویری روشن از عظمت ‎انقلاب‎ اسلامی را در مقابل دیدگان به تصویر بکشد.

کاروان انقلاب تصویری روشن از عظمت انقلاب اسلامی است
غلامرضا منتظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار داشت: این کاروان با ارتحال جانسوز اسوه فضیلت و تقوا رسول گرامی اسلام (ص) فعالیت خود را به مدت 10 شب در 10 شهرستان آغاز کرده است.
وی تصریح کرد: کاروان انقلاب تلاش کرده تا سفره فرهنگی و معنوی خود را در برابر جان‎های تشنه، با همت وزارت ورزش و جوانان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بگستراند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به برنامه‎های این کاروان اشاره کرد و ابراز داشت: آغازبخش این رخداد فرهنگی، برپایی نمایشگاهی است که در بردارنده سه موضوع بصیرت، ولایت و فرهنگ عاشورایی است و از کارهای نمادین این مجموعه استفاده از منشور نسل جوانی است که در قالب 10 منشور قرار است مجلد شده و تقدیم مقام معظم رهبری شود.
منتظری اضافه کرد: در کنار پرچم کشورمان که به اهتزاز درآمده، پرچمی با دو رنگ سبز و سرخ تهیه و ترسیم شده که رنگ سرخ آن ریشه در فرهنگ عاشورا دارد چرا که ما فرزند عاشوراییم و هر چه داریم از محرم است و انقلاب ما نیز ریشه در انقلاب و نهضت حسینی دارد و رنگ سبز آن نیز نشان از خط امید و انتظار است.
وی ابراز داشت: یکی از جوانان غیور این شهرستان پرچم انقلاب را تقدیم غیوری در شهرستانی دیگر خواهد کرد که معنا و مفهومش این است که جوانان استان گلستان آماده‎اند تا رسالت خطیری را که امام راحل بر این نسل سپرده با تدبیر و حکمت مقام معظم رهبری ثابت و استوار، استمرار ببخشند.
گفتنی است همایش کاروان انقلاب شامگاه پنج‌شنبه با حضور حجت‎الاسلام والمسلمین ابوترابی‌، حجت‎الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گرگان، فرماندار آق‎قلا، مسئولان دستگاه‎های اجرایی و جمع کثیری از مردم در مسجد حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد.
انتهای پیام/ش30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول