اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مرند:

پیروزی انقلاب اسلامی سراشیبی سقوط استکبار در جهان را رقم زد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مرند گفت: پیروزی انقلاب اسلامی سراشیبی سقوط استکبار در جهان را رقم زد.

پیروزی انقلاب اسلامی سراشیبی سقوط استکبار در جهان را رقم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حمید میکائیلی امشب در جمع بسیجیان مرند اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل، دشمن که در منطقه و جهان اسلام منافع خود را از دست رفته می‌دید برنامه مبارزاتی خود را در‌ سطح وسیع پایه‌ریزی کرد و ابتدا از موضع جنگ سخت وارد شد و با باز کردن جبهه‌های متعدد داخلی و خارجی از قبیل مبارزه مسلحانه منافقان، چریک‌های فدایی و حزب توده، ترور شخصیت‌های ممتاز انقلاب در حادثه هفتم تیر و انفجار دفتر ریاست ‌جمهوری، طراحی کودتای نوژه، حمله نظامی مستقیم به طبس و جنگ تحمیلی علیه ملت ایران توسط مزدور و دست‌نشانده خود صدام سعی در نابودی پایه‌های مستحکم انقلاب داشت.

وی تصریح کرد: اما دشمن از این واقعیت غافل بود که پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مقابل رژیم ستمشاهی، سبب هوشیاری و ایستادگی ایرانیان و حتی ملت‌های آزاده جهان در مقابل مستکبران شده است و نمی‌‌توان به راحتی اهداف پلید خود را پیش برد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مرند اظهار داشت: امروز توان و رویدادهای اخیر خاورمیانه گوشه‌ای از تاثیرپذیری ملت‌ها از انقلاب ایران بود که هراس استکبار را به دنبال داشته است.

وی گفت: در حال حاضر هم همه شاهد هستیم که اشتیاق ملت‌های آزاده به نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی در صحنه بین‌الملل، تاثیر فرهنگ، ارزش‌ها، ساختار سیاسی و اعتبار اخلاقی جمهوری اسلامی ایران و نیز بهره‌گیری از توان اطلاعاتی و ارتباطی رسانه‌ها برای انتقال پیام انقلاب به مخاطبان مسلمان و مستضعف را می‌توان در زمره مواردی دانست که جایگاه قدرت نرم ایران را در فرآیند استقرار بنیان‌های انقلاب اسلامی ایران آشکار می‌سازد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مرند تصریح کرد: استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب تا امروز کاملاً خصمانه با ایران برخورد کرده که به دنبال یک هدف مشترک که همان سرنگونی جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی گفت: در این راستا در سال‌های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش کردند تا از طریق دامن زدن به مسائل قومی و اختلافات مذهبی ایران را تجزیه و به یک کشور کوچک و فاقد نفوذ منطقه‌ای تبدیل کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مرند گفت: اگر‌چه تلاش آنها ازطریق دامن زدن به بحث‌های قومیتی، زبانی و مذهبی هم‌اکنون نیز ادامه دارد اما آنها از اوایل دهه 60 به گونه‌ای استراتژی خود را در قبال جمهوری اسلامی ایران تغییر دادند.

میکائیلی تصریح کرد: در دوران سرنوشت‌ساز هشت سال دفاع مقدس نقش رهبری مدبرانه بنیانگذار راحل انقلاب اسلامی در آرامش بخشیدن به تشکیلات نظام اداری و مردمی کشور جایگاه ویژه‌ای داشته است.  

این مقام مسئول اظهار داشت: حضور آگاهانه مردم، از خودگذشتگی آحاد جامعه و مقاومت خالصانه نیروهای نظامی و پیروی محض از تدابیر سازنده مقام ولایت به عنوان مهم‌ترین عوامل موثر در نقش برآب شدن توطئه‌های مستکبران در دوران‌های مختلف محسوب می‌شود.

فرمانده مقاومت بسیج سپاه ناحیه مرند، با تشریح ابعاد نقش بازدارنده نیروی بسیج و جهت‌دهی هدفمند آرمان‌های متعالی نظام جمهوری اسلامی یادآور شد: در حال حاضر آرایش هوشیارانه حفاظتی و تدافعی نیروی مقاومت بسیج در خنثی‌سازی توطئه‌ها و فشارهای مستکبرانه دشمنان داخلی و خارجی از اهمیت قابل قبولی برخوردار است.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول