اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه:

انقلاب اسلامی تلنگری بر خواب آزادیخواهان جهان بود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: انقلاب اسلامی تلنگری بر خواب آزادیخواهان جهان بود.

انقلاب اسلامی تلنگری بر خواب آزادیخواهان جهان بود
به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام اباصلت فیضی‌زاده پیش از ظهر امروز در همایش بسیجیان این شهرستان با عنوان راویان ایثار، با بیان اینکه امام راحل عظیم‌ترین دستاورد دفاع مقدس را تحول روحی و معنوی در جامعه می‌دانستند، اظهار داشت: حق‌طلبی، ایثار، قناعت و ساده‌زیستی، انفاق و شهادت‌طلبی از جمله ارزش‌هایی بود که می‌توان از آن به‌عنوان میراث انقلاب اسلامی یاد کرد.
وی تصریح کرد: اگر تاریخ انقلاب اسلامی را نظاره کنیم خواهیم دید که به‌طور کلی ایران اسلامی از نفس بسیج برکات زیادی دیده و هیچ‌گاه بسیج در دفاع از نظام و انقلاب کوتاه نیامده و کم نیاورده است.
فیضی‌زاده گفت: ویژگی‌های ارزشمند بسیج که به خوبی خود را در صحنه دفاع مقدس نشان داده است، اخلاص و ایثار بسیجیان است و شاید بیشترین تأثیر را در شکل‌گیری تفکر بسیجی داشته باشد.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید و موجب سقوط رژیم منحوس پهلوی شد که تمام فراز و نشیب‌ها همچنین گردنه‌های سخت و نفس‌گیر را پشت سر گذاشت و علاوه بر تحمل مرارت‌های فراوان خون هزاران شهید را تقدیم اسلام کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه در ادامه در خصوص تاثیرات انقلاب اسلامی در جهان اسلام گفت: انقلاب ایران توانست آرمان‌های امام راحل را به گوش جهانیان برساند و این اتفاق در شرایطی رخ داد که طی سه دهه گذشته دشمن تبلیغات وحشتناکی را علیه ایران انجام داد.
وی تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که صدای مردم ایران در جهان منعکس شده و در آینده نیز بسیاری از سیاست‌های نظام جهانی را بر هم خواهد ریخت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه اظهار داشت: امام راحل با رهبری پیامبرگونه و تشکیل حکومت اسلامی غبارهای چند قرن بدعت‏ و ستم را از ارزش‏های دینی زدودند و حیاتی تازه به کالبد مرده دین اسلام دمیدند.
وی تصریح کرد: امام راحل با قیام استکبارستیز خود علاوه بر کارآمد نشان‏دادن دین در اداره دنیای مردم، ارزش‏هایی همچون، ایثار، شهادت‏طلبی، استکبارستیزی و برائت از مشرکان را جایگزین فرهنگ غلط طاغوت‏ کردند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به مسلمانان و شیعیان هویت دوباره بخشید و اسلام را سرفراز کرد تا در پرتو آن ارزش‌‏های انسانی و فداکاری معنا یابد.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول