اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر نیر:

پیروزی انقلاب اسلامی نقطه امیدواری ملت‌های آزادیخواه است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دهه فجر و فرماندار نیر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و به ثمر نشستن آرمان‌های آن به نقطه امید و اتکال کشورهای آزادیخواه و عزت‌خواه دنیا تبدیل شده که سلوک انقلاب اسلامی را هدف خود قرار داده‌اند.

پیروزی انقلاب اسلامی نقطه امیدواری ملت‌های آزادیخواه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی ظهر امروز در جلسه اعضای کمیته‌های دهه فجر شهرستان نیر اظهار داشت: این انقلاب اسلامی بعد از 33 سال اسباب بیداری بسیاری از امت‌های آزادیخواه را در دنیا به وجود آورد و مردم به حقیقت فهمیدند که نباید از آرمان و اهداف خود در برابر ایادی استکبار عبور کنند.
وی تصریح کرد: در شهرستان نیر هم‌اکنون حدود 150 پروژه عمرانی و اقتصادی و تولیدی در حال اجرا است که با بهره‌برداری آن در حوزه‌های متعدد مردم از خدمات بیشتر بهره برده و استفاده می‌کنند.
عباداللهی سرمایه‌گذاری انجام شده برای به سرانجام رسیدن این پروژه‌ها را 15 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: حدود 10 میلیارد تومان از این اعتبارات به صورت ملی تزریق شده تا پروژه‌ها در وقت قانونی و مقرر تکمیل و آماده بهره‌برداری باشد.
این مسئول خاطرنشان کرد: ‌همزمان با ایام مبارک دهه فجر 13 طرح و پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف در شهرستان نیر به بهره‌برداری می‌رسد.
عباداللهی اضافه کرد: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری 2.6 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که شامل طرح‌های زیربنایی در حوزه‌های آموزشی، بیمارستانی، بهداشتی، درمانی و خدماتی می‌باشد.
وی با قدردانی از مسئولان مدیریت بحران استان در اجرایی شدن برخی از پروژه‌ها از محل ماده 10 حوادث غیرمترقبه با تأمین اعتبار مناسب، ادامه داد: با 1.2 میلیارد تومان اعتبار هشت پروژه در حوزه پیشگیری از حوادث غیرمترقبه در این شهرستان در حال انجام است که بیشتر مربوط به جلوگیری از حوادث سیل و رانش و خشکسالی است.
فرماندار نیر در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر و تشکیل بیش از 12 کمیته تخصصی در این زمینه گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا مردم به شکل علنی و ملموس با دستاوردهای نظام اسلامی آشنا شده و با کسب آگاهی و بصیرت در برابر تلاش بیهوده استکبار جهانی در مخدوش کردن چهره ایران راه درست و هدفمند را در پیش بگیرند.
عباداللهی به تقارن ایام دهه فجر با هفته وحدت و همچنین در پیش بودن انتخابات مجلس را یادآور شد و افزود: ما در روزهای پایانی سال با مشغله‌های سیاسی، اقتصادی و فعالیت‌های اجتماعی روبه‌رو هستیم که در همه این عرصه‌ها حضور مردم تعیین‌کننده بوده و تیر زهرآگین دشمن را خنثی و آثار آن را از بین می‌برد.
رئیس ستاد دهه فجر نیر نمونه‌ای از این ظرفیت را راهپیمایی 22 بهمن و صحنه انتخابات 12 اسفند اعلام کرد و اظهار داشت: استکبار جهانی دست طمع به سوی ایران دراز کرده است تا بتواند در این دو عرصه به خواسته‌ها و مطلوب خود دست یابد اما هرگز ملت ایران اجازه چنین فرصت مجادله و باج‌گیری را نمی‌دهد.
وی تصریح کرد: ‌در صحنه انتخابات رعایت اصل بی‌طرفی و حفظ امانت مردم دو رکن اصیل در پیشبرد درست امور است و به یقین برگزاری شایسته انتخابات کمر دشمن را می‌شکند.
عباداللهی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ما امروز به یک وحدت و همدلی در عرصه کار و تلاش و فعالیت و صیانت از اصول انقلاب نیاز داریم و در این راه نباید دشمن خونخوار به خود اجازه دخالت و ورود نابجا را بدهد.
انتهای پیام/خ۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول