اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

والاترین هنر انقلاب اسلامی بیداری آزادیخواهان جهان است

خبرگزاری فارس: نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: زیباترین هنر انقلاب اسلامی از زمان پیروزی این است که در اعماق دل‌های تمام آزادیخواهان جهان نفوذ کرده و موجب بیداری آنها شده است.

والاترین هنر انقلاب اسلامی بیداری آزادیخواهان جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام اباصلت فیضی‌زاده ظهر امروز در کارگاه آموزشی هادیان سیاسی سپاه ناحیه مراغه علت مخالفت آمریکا با ایران را تلاش کشورمان برای بیداری جهانیان و حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده جهان اعلام کرد.

وی افزود: استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا در صدد زیرسلطه در آوردن کشورها هستند ولی ایران اسلامی هیچ‌گاه زیر سلطه هیچ کشوری نخواهد رفت.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با بیان اینکه دشمنان ایران در بدترین شرایط سیاسی و اقتصادی قرار دارند و تهدیدات آنها بیانگر این امر مهم است، اظهار داشت: ایران اسلامی با ثبات سیاسی بالا توانسته است تمام معادلات جهانی را برهم زند.

وی گفت: جوانان ایرانی با تلاش و جانفشانی خود اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف شوم در تحریم ایران دست یابند.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و به همت جوانان به پیروزی رسید، اضافه کرد: جوانان در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن نشان دادند که در خط ولایت و رهبری هستند.

وی با اشاره به حضور حداکثری و با نشاط مردم در انتخابات مجلس گفت: مردم با حضور با نشاط  و پرشور در انتخابات مجلس بار دیگر بصیرت و ولایت‌پذیری خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه افزود: در ایران اسلامی تا ولایت فقیه است و نفس ولایت در کشور هست، هیچ دشمنی نخواهد توانست به ایران اسلامی کمترین آسیبی برساند.

فیضی‌زاده گفت: ایران اسلامی با تمام توان آماده است هر خطای غیرعاقلانه دشمن را پاسخی دندان‌شکن بدهد.

وی افزود: مردم ایران درس خود را از شهدا گرفته است و از هیچ تهدیدی باکی ندارد و برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، امام و رهبر انقلاب تا پای جان ایستاده‌اند.

در این کارگاه آموزشی هادیان سیاسی نسبت به مسائل سیاسی روز توجیه و به سئوالات هادیان سیاسی پاسخ داده شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول